کتاب جنگ جهانی اول و دوم

The First World War
کد کتاب : 35519
مترجم : بهرام فرداد امینی
شابک : 978-6001213380
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 429
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1963
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

(دو جلدی)

معرفی کتاب جنگ جهانی اول و دوم اثر آلن جان پرسیوال تیلور

تیلور نویسنده کتاب جنگ جهانی اول و دوم
یکی از تحسین شده ترین و سازش ناپذیرترین مورخان قرن بیستم بود.
وی در این روایت روشن ، پر جنب و جوش و اکنون کلاسیک از جنگ جهانی اول ، داستان درگیری از پیشروی آلمان در غرب ، از طریق مارن ، گالیپولی ، بالکان و جنگ در دریا تا حملات سال 1918 و دولت اروپا پس از جنگ را ارائه می دهد. این کتاب حاوی ، یک تاریخ ضروری از جنگ است که "در آگاهی انسان مدرن فرو رفته است".

A.J.P. تیلور (1906-1990) یکی از درخشان ترین مورخان قرن بیستم بود. وی به عنوان مدرس در دانشگاه های منچستر ، آکسفورد و لندن خدمت کرد.
این کتاب در شش فصل تنظیم شده است ، یکی برای هر سال با شروع سال 1914 ، و فصل آخر برای سال 1919 ، پس از جنگ. با تأکید بر جبهه غربی در فرانسه. این تحقیق بسیار خوب انجام شده است زیرا او در رسیدن به مسائل اصلی تحقیق بسیار خوبی انجام می دهد.

سیاستمداران این موضوع را فریب تلقی دادند تا اجازه دهند جنگ شروع شود. همانطور که ژنرال شرمن درباره جنگ داخلی ما گفت ، "جنگ جهنم است". اما به نظر می رسید که سیاستمداران به این جنگ روی می آورند.

تفنگ و مسلسل سالها در ارتش وجود داشته است و تاثیری وحشتناک داشته اند ، اما ژنرال ها این درس ها را نیاموخته و به کار نگرفته اند. آنها هنوز مانند ظالمانه انبوه نیروها را از طریق زمینهای آزاد رد کنند و آنها را با آتش تفنگ و مسلسل درگیر می کنند تا که تک به تک نابود شوند.

کتاب جنگ جهانی اول و دوم

آلن جان پرسیوال تیلور
ای. جی.پی. تیلور با نام کامل آلن جان پرسیوال تیلور (A. J. P. Taylor‎؛ زاده ۲۵ مارس ۱۹۰۶ درگذشته ۷ سپتامبر ۱۹۹۰) یک مورخ اهل بریتانیا بود.ای.جی.پی. تیلر یا آلن جان پرسیوال تیلر در ۲۵ سپتامبر ۱۹۰۶ در برک دیل، در لانکشایر، چشم به جهان گشود و در روز جمعه ۷ سپتامبر ۱۹۹۰ درگذشت.او نویسنده سیاسی و استاد تاریخ در دانشگاه‌های منچستر و آکسفورد و از جمله معتبرترین تاریخ نگاران قرن میلادی بود. در خانواده‌ای مرفه با ریشه‌ای مستقل از کلیسا به دنیا آمد، در تمام عمر رادیکال ماند و از پیشتا...