کتاب الگوهای هارمونیک پیشرفته

Advanced Harmonic Patterns
کد کتاب : 35573
شابک : 978-6001863332
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب الگوهای هارمونیک پیشرفته اثر محمدحسن ژند

الگوهای هارمونیک در واقع الگوهایی تکرار شونده و بسیار مهم در مبحث تکنیکال می باشند که تعداد آنها تا تاریخ نگارش این کتاب ۸۳ عدد بوده که البته کتاب حاضر فقط به ۳۰ عدد از آنها پرداخته و قطعا در جلدهای بعدی مابقی الگوها مد نظر قرار خواهند گرفت.
کتاب های موجود در بازار متاسفانه فقط به تعداد انگشت شماری الگو پرداخته اند. از اینرو لزوم چاپ و نگارش یک کتاب که مشتمل بر تعداد بسیار بیشتری الگو و مبتنی بر بازار بورس ایران باشد به شدت مدنظر اینجانب بود که بحمداله انجام شد.
قطعا در کتاب حاضر از کپی کردن مطالب دیگران علی الخصوص از سایت ها و فروم ها به شدت پرهیز شده و سعی بر این بوده که تمامی مطالب نگارش و جدید باشد.

کتاب الگوهای هارمونیک پیشرفته

محمدحسن ژند
محمدحسن ژند متولد سال 1357، دکترای اقتصاد مالی و اسلامی- کارشناسی ارشد مدیریت مالی –کارشناس ریاضی کاربردی است. سوابق اجرایی وی شامل:مدیریت وتدریس شاخه های مختلف بورس(بورس ایران ، بورس بین الملل cfd ، بورس ارز forex ،اختیار معامله option ،ارزهای دیجیتال crypto currencies ) واقتصاد مالی در آموزشگاه آزاد بورس ایران از سال ۱۳۹۱ تا کنونتدریس تحلیل بنیادی و تکنیکال در شاخه های مختلف بورس ، به مدت بیش از ۱۰ سال به بیش از ۱۰۰۰ نفر در چندین شرکت آموزشی وآموزشگاه در سطح استان از سال ۱۳۸۶ ۱۳۹۱(شرک...