کتاب فلسفه در قرن جدید

Philosophy in a New Century
کد کتاب : 36555
مترجم :
شابک : 978-6002783448
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 311
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فلسفه در قرن جدید اثر جان سرل

جان آر. سرل کمک های عمیقی به سه حوزه فلسفه داشته است: فلسفه ذهن، فلسفه زبان و فلسفه جامعه. کتاب "فلسفه در قرن جدید" مجموعه‌ای از مقالات او در این زمینه‌ها را به شکلی در دسترس گردآوری می‌کند. آنها به طور گسترده ای در سراسر هستی شناسی اجتماعی، جایی که سرل بیانیه های مختصر و آموزنده از مواضع توسعه یافته با جزئیات بیشتر در جاهای دیگر ارائه می دهد. هوش مصنوعی و علوم شناختی، جایی که سرل وضعیت فعلی بحث را ارزیابی می کند و جدیدترین افکار خود را توسعه می دهد. و فلسفه زبان، جایی که سرل ایده های رشته های مختلف کار خود را به منظور ایجاد پاسخ های اصلی به سوالات اساسی به هم متصل می کند. همچنین کاوش‌هایی درباره محدودیت‌های تحقیق پدیدارشناختی، مسئله ذهن-بدن، و ماهیت و آینده فلسفه وجود دارد. این مجموعه غنی از یکی از فیلسوفان برجسته معاصر آمریکا برای همه کسانی که به این سوالات فلسفی مرکزی علاقه مند هستند ارزشمند خواهد بود.

کتاب فلسفه در قرن جدید

جان سرل
جان راجرز سرل (به انگلیسی: John Searle) (زادهٔ ۱۹۳۲ کلرادو در آمریکا) از فیلسوفان سرشناس معاصر بشمار می‌آید. جان سرل دکترای خود را از دانشگاه آکسفورد دریافت کرده و استاد دانشگاه برکلی بود. تخصص وی در فلسفه زبان و فلسفه ذهن و موضوعات خودآگاهی است. سرل خداناباور است.از جان سرل کتابهای «درآمدی کوتاه به ذهن» و «اختیار و عصب زیست‌شناسی» هر دو ترجمهٔ محمد یوسفی و «راز آگاهی» ترجمه سید مصطفی حسینی و نیز «ساخت واقعیت اجتماعی» به ترجمه میثم محم...
دسته بندی های کتاب فلسفه در قرن جدید
نکوداشت های کتاب فلسفه در قرن جدید
Needless to say, Searle is one of the most prominent contemporary philosophers and his writings are almost always highly stimulating. For those willing to have a first contact with Searle's thought, Philosophy in a New Century will offer an excellent introduction; and for those already familiar with his philosophy, it will surely constitute a comprehensive … volume [with which] to revisit his entire work.
نیازی به گفتن نیست که سرل یکی از برجسته ترین فیلسوفان معاصر است و نوشته های او تقریبا همیشه بسیار محرک است. برای کسانی که مایلند اولین تماس با اندیشه سرل داشته باشند، فلسفه در قرن جدید مقدمه ای عالی ارائه خواهد کرد. و برای کسانی که قبلا با فلسفه او آشنا هستند، مطمئنا یک جلد ... جامع [با آن] برای بازبینی کل کار او خواهد بود.
Marcos Breuer, Logical Analysis and History of Philosophy

قسمت هایی از کتاب فلسفه در قرن جدید (لذت متن)