کتاب مرگ نامه

Suicide
کد کتاب : 36571
مترجم :
شابک : 978-6002784353
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 95
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه BTBA برای بهترین کتاب ترجمه شده سال 2012

معرفی کتاب مرگ نامه اثر ادوارد لوه

«مجموعه پانوراما»به دنبال بهره مندی آسان خواننده مشتاق از ادبیات جهان است. این مجموعه بهترین وخواندنی ترین های ادبیات جهان را در اختیار مخاطب قرار می دهد، درست مانند آنچه«مجموعه Folio 2€ »در انتشارات گالیمار محقق ساخت: قرار دادن داستان یارمان های کوتاه یا بخش هایی از رمان های چند جلدی و گرانبها در دسترس همگان. گروه انتشاراتی ققنوس هم پس ازبررسی اهداف مجموعه مذکور برآن شد که چنین امکانی را برای مخاطبان فارسی زبان فراهم کند. از این رو انتشارات گالیمار را از تصمیم خود مطلع ساخت. حال، انتشارات ققنوس، افزون برگرفتن اجازه انتشار آثار فرانسوی، قصد دارد آثار ارزشمند دیگری نیز به این مجموعه اضافه کند. تا به حال از این مجموعه سرزمین غریب، آزمایش دکتراکس، پدرم، رستوران نقاشی، خواندن درتوالت، مسافرخانه سرخ و فلسفه زندگی زناشویی به چاپ رسیده است که فدر یا شوهر متمول، گربه مادرم، ابریشمی گل برجسته، بانو آمالیا، کودکی یک رئیس و مرگ نامه به تازگی از این مجموعه منتشر شده است. هدف این مجموعه قرار دادن داستان ها یا رمان های کوتاه یا بخش هایی از رمان های چندجلدی و گرانبها در دسترس همگان با این امید که خواننده، پس از مطالعه قطعه یا داستان های انتخاب شده، برای خواندن دیگر آثار نویسنده اشتیاق پیدا کند. این کتاب به همت نشر ققنوس منتشر شده است.

کتاب مرگ نامه

ادوارد لوه
ادوارد لوه عکاس، نویسنده و هنرمند فرانسوی بود.لو متولد اول ژانویهٔ ۱۹۶۵ بود. او فارغ‌التحصیل از دانشگاه کسب‌وکار ای‌اس‌اس‌ای‌سی فرانسه و هنرمندی خودآموخته بود. او از سال ۱۹۹۱ به نقاشی روی آورد و سپس به عکاسی رنگی پرداخت. لو در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ درگذشت.
قسمت هایی از کتاب مرگ نامه (لذت متن)
«برایت مایه شگفتی نبود که نمی توانی با این دنیا کنار بیایی، ولی از این که دنیا موجودی خلق کرده تا در آن همچون غریبه ای زندگی کند شگفت زده می شدی. گیاهان هم خودکشی می کنند؟ حیوان ها از ناامیدی می میرند؟ آن ها یا خودشان را با دنیا وقف می دهند یا ناپدید می شوند. تو شاید حلقه ای ضعیف، بن بستی تصادفی در چرخه تکامل یا ناهنجاری ای موقت بودی که قرار نبود دوباره شکوفه بزند...»