کتاب اتل متل تربچه چه خوشگلی تو بچه

Atal Matal Torobcheh
کد کتاب : 37533
شابک : 978-6222087463
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 20
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اتل متل تربچه چه خوشگلی تو بچه اثر جمال اکرمی

جشنی از رنگ و شعر و خاطره برای کودکان امروز و دیروز: اثری که مشابه اش را هرگز ندیده اید و پس از مطالعه، از یاد نخواهید برد.
« اتل متل تربچه چه خوشگلی تو بچه »، یادآوری کودکی در دهه های قبل به شمار می رود. زمانی که خانه ها حوض داشتند، بچه ها با ماهی ها و پروانه ها هم بازی بودند و با چرخش گل های آفتابگردان، روزهای بلند تابستان را می گذراندند. « آقای جمال اکرمی » شاعر و تصویرگر اثر، دست کوچک کودکان امروز را می گیرد تا با خود به روزهایی ببرد که بچه ها با صدای آواز خروس از خواب بیدار می شدند و دست و روی خود را در حوض می شستند. تصاویر ارائه شده در کتاب، ستایشی از کودک و کودکی در دیروز و امروز را بیان می کند و به طور غیرمستقیم به مخاطب خردسال و کودک می فهماند که او هر که باشد با هر شکل و قیافه ای، عزیز و دوست داشتنیست؛ جمله ای که همیشه بچه ها را خوشحال می کند و عزت نفس شان را بالا می برد.

کتاب اتل متل تربچه چه خوشگلی تو بچه

جمال اکرمی
من جمال اکرمی سال ۱۳۳۶ در سمنان به دنیا آمدم. کودکی‌هایم درکتابخانه کانون پرورش سمنان گذشت. سال ۱۳۵۵ به دانشگاه تهران رفتم و به تحصیل دررشته نقشه برداری و زبان فرانسه پرداختم. درسال ۱۳۵۶ به عنوان مربی نقاشی کانون پرورش در استان‌های گیلان و اصفهان مشغول کارشدم. پس از انقلاب در مجله کیهان بچه‌ها و سپس به عنوان معلم هنر در مدارس تهران کار کردم.در سال ۱۳۶۸ مجله کوشش را در کانون پرورش به راه انداختم و نخستین کتابم در همین سال به چاپ رسید. سال‌ها به عنوان مدرس هنر به مربیان نقاش...
دسته بندی های کتاب اتل متل تربچه چه خوشگلی تو بچه