کتاب تو را در حضور همه دوست دارم

To Ra Dar Hozoor-e Hame Doost Daram
کد کتاب : 37791
شابک : 978-9641651185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تو را در حضور همه دوست دارم اثر مریم حیدرزاده

کتاب «تو را در حضور همه دوست دارم» نوشته «مریم حیدرزاده» توسط نشر معین منتشر شده است.
"تو را در حضور همه دوست دارم عاشقانه و زلال، بلند و شمرده، درشت و سربلند، تو را سکوت می کنم و فریاد می زنم، می نوازم و می نویسم، نقاشی ات می کنم. واضح و عمیق می دهم قاب ماه بگیرند نگاه پرستاره را، تو را نفس می کشم تا ادامه دهم راهی را که همه زندگی صدایش می زنند. دیوانه توام به هیچ زبانی ترجمه نمی شود. دیوانه در تمام زبان ها جهان مفهومش یکی است."

کتاب تو را در حضور همه دوست دارم

مریم حیدرزاده
مریم حیدرزاده (متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶) نقاش، نویسنده، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است.حیدرزاده که بینایی خود را بر اثر چند عمل جراحی در سه سال نیمگی از دست داد، در اواخر دههٔ ۷۰ با نوشتن شعرهایی به سبک محاوره‌ای و با به‌کارگیری کلمات ساده و روان شهرت یافت.بسیاری از خوانندگان داخل کشور و همچنین خوانندگان فارسی‌زبان در بیرون از ایران از ترانه‌های او در آهنگ‌هایشان استفاده کرده‌اند. مریم حیدرزاده دانش‌آموخته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است. پدر او بازنشسته ارتش و...
دسته بندی های کتاب تو را در حضور همه دوست دارم
قسمت هایی از کتاب تو را در حضور همه دوست دارم (لذت متن)
تو را در حضور همه دوست دارم عاشقانه و زلال، بلند و شمرده، درشت و سربلند، تو را سکوت می کنم و فریاد می زنم، می نوازم و می نویسم، نقاشی ات می کنم. واضح و عمیق می دهم قاب ماه بگیرند نگاه پرستاره را، تو را نفس می کشم تا ادامه دهم راهی را که همه زندگی صدایش می زنند. دیوانه توام به هیچ زبانی ترجمه نمی شود. دیوانه در تمام زبان ها جهان مفهومش یکی است.