کتاب عشق و آدم بسیار حساس

The Highly Sensitive Person in Love
کد کتاب : 38608
مترجم :
شابک : 978-6007293409
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق و آدم بسیار حساس اثر الین ان آرون

آیا سخت عاشق می شوید، اما از صمیمیت می ترسید؟ آیا از اینکه به شما می گویند "بیش از حد حساس" هستید خسته شده اید؟ آیا عشق را رها کرده اید؟ از اینکه بیش از حد حساس یا خجالتی هستید خسته شده اید؟

آمارها نشان می دهد که 50 درصد چیزی که طلاق را تعیین می کند، خلق و خوی ژنتیکی است. و اگر شما یکی از 20 درصد افرادی هستید که بسیار حساس به دنیا می آیند، خطر یک رابطه ناخوشایند در شما زیاد است.
بر اساس تحقیقات پیشگامانه الین ان آرون در مورد خلق و خو و صمیمیت، کتاب "عشق و آدم بسیار حساس" به افراد بسیار حساسی که به دنبال روابط عاشقانه شادتر و سالم تر هستند، کمک عملی می کند. از دعوای های پراسترس گرفته تا تمایلات جنسی حساس، این کتاب انبوهی از توصیه‌های عملی را برای استفاده بهینه از همه ترکیب‌های شخصیتی ارائه می‌دهد. ، کتاب "عشق و آدم بسیار حساس" با خودآزمایی های روشنگر و نتایج اولین نظرسنجی که در مورد جنسیت و خلق و خوی انجام شده است، به شما کمک می کند تا راه بهتری برای زندگی و دوست داشتن پیدا کنید.

کتاب عشق و آدم بسیار حساس

الین ان آرون
الین ان. آرون روانشناس و نویسنده تحقیقات بالینی است که از سال 1990 شخصیت های حساسیت بالایی را مطالعه کرده است. او شش کتاب در این زمینه منتشر کرده است ، از جمله "شخص بسیار حساس" که به 21 زبان ترجمه شده و بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده است.
نکوداشت های کتاب عشق و آدم بسیار حساس
The Highly Sensitive Person in Love gives relationships their proper basis in the inner life, and honors those who are by nature drawn to that life. This wonderful and important book will help the highly sensitive find peace and fulfillment in their relationships
این کتاب فوق العاده و مهم به افراد بسیار حساس کمک می کند تا آرامش و رضایت را در روابط خود پیدا کنند
Robert Johnson

قسمت هایی از کتاب عشق و آدم بسیار حساس (لذت متن)