کتاب نیروی سیگما (انقراض ششم)

The 6th Extinction
کتاب دهم
کد کتاب : 39447
مترجم :
شابک : 978-6001826603
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 552
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب نیروی سیگما (انقراض ششم) اثر جیمز رولینز

یکی از ایستگاه های تحقیقاتی دورافتاده ارتش پیامی لبریز از وحشت مخابره می کند که پایانی دلهره آور دارد همه ما را بکشید سربازها که برای تحقیق می رسند در می یابند که همه کشته شده اند نه فقط دانشمندان داخل آزمایشگاه ها بلکه همه حیوانات گیاهان موجودات زنده و باکتری ها تا شعاع چند کیلومتری. ویروسی از این مرکز تحقیقاتی منتشر شده که در مقابل همه چیز مقاوم است و حتی خالقش نیز قدرت کشتنش را ندارد؛ ویروسی مرگبار که به سرعت منتشر شده و حیات را در همه اشکال از بین می برد.
فرمانده گری پیرس و بقیه اعضای سیگما برای ممانعت از نشر این ویروس باید سرزمین منجمد جنوبگان را بکاوند که زمانی سرسبز و مملو از حیات بوده و حالا راز هایی باستانی در خود دارد که می تواند راهگشای مقابله با تهدید میکروبی گریبانگیر دنیا باشد

کتاب نیروی سیگما (انقراض ششم)

جیمز رولینز
جیمز رولینز با نام اصلی جیمز پاول چاکوفسکی، زاده ی 20 آوریل 1963، دامپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.رولینز در شیکاگو چشم به جهان گشود. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ی زیست شناسی تکاملی ادامه داد و در سال 1985 با درجه ی دکترا در رشته ی دامپزشکی از دانشگاه میزوری فارغ التحصیل شد. رولینز سپس به ساکرامنتوی کالیفرنیا رفت و فعالیتش را به عنوان دامپزشک آغاز نمود. او پس از چندی دامپزشکی را رها کرد تا نویسنده ای تمام وقت شود.