کتاب 17 قانون موفقیت

Success
کد کتاب : 4019
مترجم :
شابک : 9789642364732
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 17 قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل

«17 قانون موفقیت» پیش درآمد کتاب تفکر و ثروتمند شدن ناپلئون هیل بود. هیل به دلیل تحقیق در مورد تفاوت میلیونرها با انسان های عادی بسیار مشهور شده است. شانزده درس این کتاب تمام آنچه را که برای موفقیت در این دوران سخت اقتصادی باید بدانید کاملا تبلور می بخشد. بسیاری از مشهورترین کتابهای خودیاری امروزی مفاهیم اصلی این کتاب را تشکیل می دهند. راز ، قدرت تفکر مثبت ، میلیونر همسایه و قانون جذب همگی مقدمات اصلی خود را از این اثر برجسته می گیرند. اکنون می توانید آن مضامین را از منبع دریافت کنید. هنگامی که این کتاب را مطالعه کردید ، خواهید فهمید که چه چیزی به افراد خاصی برتری می بخشد. با پیروی از توصیه هایی که در اینجا به وضوح بیان شده است ، شما یک هدایت کننده موفق در زندگی خواهید بود. وقت آن است که دیگر تعجب نکنیم که ثروتمند شدن چگونه است و شروع به دانستن کنیم. این کتاب زندگی های بی شماری را تغییر داده و می تواند زندگی شما را تغییر دهد! برخلاف بسیاری از نسخه های دیگر موجود در بازار امروز ، این نسخه کامل و بدون حذفیات است!

ناپلئون هیل در شهرستان ویز ، ویرجینیا به دنیا آمد. وی کار نویسندگی خود را از 13 سالگی به عنوان خبرنگار برای روزنامه های شهرهای کوچک آغاز کرد و به محبوب ترین نویسنده انگیزشی آمریکا تبدیل شد. کارهای او به عنوان یک بنای یادبود برای موفقیت فردی است و سنگ بنای انگیزه مدرن است. مشهورترین اثر او ، فکر کن و ثروتمند شو ، یکی از پرفروش ترین کتاب های تمام دوران است.

کتاب 17 قانون موفقیت

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل، زاده ی 26 اکتبر 1883 و درگذشته ی 8 نوامبر 1970، نویسنده ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود.هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان نویسی علاقه مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ی ویرجینیا شد و با پولی که به دست می آورد، هزینه ی تحصیلش را پرداخت می کرد. هیل سپس به مدرسه ی حقوق رفت اما از عهده ی هزینه های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود. او در روزنامه با افرادی چون توماس ادیسون، الکسا...
قسمت هایی از کتاب 17 قانون موفقیت (لذت متن)
قانون موفقیت به زبان های بسیاری ترجمه شد و در سرتاسر جهان، افراد زیادی آن را آموختند. میلیون ها تن انگیزه پیدا کردند که با همتی بلند فقر و نداری را از خود دور کنند و آن را واقعیتی محتوم و تغییر ناپذیر ندانند. آنان پی بردند با امکانانی که پروردگار رو در اختیارشان قرار داده است، نباید سهم خود را فقط همان حد بدانند که در موقعیت کنونی دارند. چنین فقری به واقع فقر در نتیجه ی قصور و کوتاهی خود فرد است و نه چیزی دیگر از این رو آنان مصمم شدند که اوضاع موجود را تغییر دهند و موقعیتهای بهتری را در زندگی رقم بزنند.