کتاب اهرم های خوشبختی

The Power to Shape Your Destiny: Seven Strategies for Massive Results
چگونه مزرعه ی سرنوشتمان را گل کاری کنیم؟ هفت راهکار تاثیرگذار برای دستیابی به پیامدهای مالی
کد کتاب : 4173
مترجم :
شابک : 9789642366101
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آنتونی رابینز از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب اهرم های خوشبختی اثر آنتونی رابینز

کتاب اهرم های خوشبختی، اثری نوشته ی آنتونی رابینز است که نخستین بار در سال 2001 منتشر شد. تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که گاهی اوقات با حداکثر توانایی های خود، کاری را انجام می دهید اما همچنان به هدفتان نمی رسید؟ اکنون، آنتونی رابینز از طریق هفت راهکار موثر به شما نشان می دهد که چگونه باید از ویژگی هایی که در وجودتان هست، استفاده کنید تا هم به هدفتان، و هم به «قدرت شکل دهی به سرنوشت خود» دست یابید. کتاب اهرم های خوشبختی به همراه همیشگی شما تبدیل خواهد شد و می توانید از آن برای یافتن چیزی که واقعا در زندگی می خواهید، استفاده کنید. اگر به دنبال حرفه ای رضایت بخش تر، آزادی مالی و یا روابطی موفق تر هستید، کتاب اهرم های خوشبختی درس های بزرگی برای شما دارد.

کتاب اهرم های خوشبختی

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
نکوداشت های کتاب اهرم های خوشبختی
Robbins' blockbuster original program.
برنامه ی بدیع و بسیار موفق رابینز.
Barnes & Noble

If you want to change it all, this is the program to make it happen.
اگر می خواهید همه چیز را تغییر دهید، این برنامه ای است که می تواند آن را محقق سازد.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب اهرم های خوشبختی (لذت متن)
وقتی از موفقیت کسی می رنجید، در واقع این برنامه را به مغزتان وارد می کنید که دستیابی به این موقعیت، بسیار بد و ناخوشایند است. شما به مغزتان آموزش می دهید که دستیابی به این سطح از موفقیت به منزله ی محروم شدن از محبت و توجه دیگران خواهد بود.

اگر برای دستیابی به اهداف ارزشمندتان بکوشید، اهداف ارزشمندتان نیز به سوی شما رهسپار خواهند شد. اگر برای انجام دادن برنامه ریزی های مفیدتان اقدام کنید، برنامه ریزی های مفیدتان به نفع شما پیش خواهند رفت. هر گونه اقدام و کار مفید و سازنده ی ما در پایان به ساختن زندگیمان می انجامد.

هدف از رویارو شدن با مشکلات گوناگون، این است که رشد کنیم. در کل باید بگویم فقط و فقط دستیابی به آرزوها یا خواسته های ارزشمندتان، به شادی و رضایت خاطر واقعی شما نمی انجامد. زمانی می توانید شادی و رضایت خاطر واقعی را در ژرفای وجودتان احساس کنید که در مسیر تبدیل شدن به انسانی والامقام گام برمی دارید.