کتاب زندگی با معنا

Power Talk
شاه کلید موفقیت(12)
کد کتاب : 4156
مترجم :
شابک : 9789642363254
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی با معنا اثر آنتونی رابینز

سری کتاب های شاه کلید موفقیت در واقع برگردانی است از مجموعه ی صوتی پاور تاک (Power Talk) که سخنرانی های آنتونی رابینز یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است.
کتاب زندگی با معنا جلد دوازدهم از این مجموعه است که در آن هفت دلیل بازنده شدن در بازی زندگی را مطرح می کند و به دنبال آن هفت شاه کلید برای برنده شدن پیشنهاد می دهد و معرفی می کند.

در بخش نخست این کتاب رابینز تلاش کرده است که توجه خوانندگان را به معنا و هدف زندگی شان جلب کرده و به آنها یاد دهد چگونه از آن به عنوان انگیزه ای نیرومند در پیشبرد زندگی روزمره استفاده کنند.
در بخش دوم، رابینز طی گفت و گویی آموزنده با ماریان ویلیامسون معلم معنوی و نویسنده ی کتاب «بازگشت به عشق» درباره نیروی معنوی نهفته در عشق بحث و گفت و گو می کند.

در قسمت مقدمه ی این کتاب میخوانیم:

دوستی دارم که در بازار های مالی و تجاری سرگرم کار است و یکی از موفق ترین بازرگانان کشور به شمار می رود. چندی پیش که به دیدار او رفته بودم متوجه شدم او سخت در تلاش است تا به هدفی که برای خود تعیین کرده دست پیدا کند. در نگاه نخست، چنین به نظرم رسید که او وقتی سرانجام به آن هدف برسد احساس خوشبختی خواهد کرد، اما بی درنگ در دل گفتم: « نه این درست نیست، زیرا ما باید بتوانیم در لحظه لحظه های عمرمان معنا و مقصودی برای زندگی مان پیدا کنیم؛ چیزی که برایمان اهمیت داشته و مفید و سودمند باشد.»

کتاب زندگی با معنا

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
نکوداشت های کتاب زندگی با معنا
Anthony Robbins is the most recognized and successful peak performance expert in America today.
آنتونی رابینز شناخته شده ترین و موفق ترین سخنران انگیزشی در آمریکاست.
amazon.com

قسمت هایی از کتاب زندگی با معنا (لذت متن)
مهم است که بتوانیم معنای زندگی خودمان را بدست بیاوریم. اما چگونه؟ باید بتوانیم ارزشهای زندگی خودمان را بدست بیاوریم. و اگر نتوانستید این ارزشها را بدست بیاورید شاید به این خاطر است که به دنبال یک چیز بزرگ و عمده می گردید. ممکن همین الان دارید با آن زندگی می کنید. زندگی شامل دو چیز است : بودن و انجام دادن سرنوشت ما در نهایت از طریق اینکه چه جور آدمی هستیم و چه می کنیم رقم زده می شود. در کتاب زندگی با معنا آنتونی رابینز می گوید: زندگی با معنای چیزی جز رشد کردن و به مشارکت گذاشتن نیست.

من به عنوان دوست و مربی شما در این مجموعه می خواهم توجه شما را به موضوعاتی جلب کنم که چه بسا پیشاپیش می دانید اما چند صباحی است درباره ی آنها نیندیشیده اید. شاید این کار باعث شود شما به مهم ترین موضوع زندگی تان که همان افزودن بر معنا و مقصود آن متمرکز شوید.