کتاب پرسش های کوانتومی

Power Talk!
کد کتاب : 28078
مترجم :
شابک : 978-9644121111
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 127
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب پرسش های کوانتومی اثر آنتونی رابینز

آنتونی جی رابینز نویسنده ، مربی و سخنران آمریکایی است.

رابینز نویسنده کتاب «پرسش های کوانتومی» همراه با کلوئه مادانز ، مرکز مداخله رابینز مادانز را در امریکا تأسیس کرد ، سازمانی که مربیان مهارت های زندگی را آموزش می دهد تا به خانواده ها و افراد در زمینه اعتیاد و سایر مسائل کمک کند.

در بخش نخست این کتاب پرسش های کوانتومی ، رابینز ضمن یادآوری نیروی شگفت انگیزی که در پرسش هایی که از خود می کنیم نهفته است، به ما می آموزد که چگونه می توانیم با طرح پرسش های کوانتومی، به گونه ای به رویدادهای زندگی تمرکز کنیم که همیشه به پاسخ های موفقیت آمیز دست یابیم.
در بخش دوم، رابینز طی پرسش و پاسخی خواندنی با دکتر دی آنجلیس، عصارهٔ دیدگاه های وی را در زمینهٔ چگونگی ایجاد روابط عاشقانهٔ پایدار میان زن و شوهرها و تقویت هرگونه رابطهٔ انسان مطرح ساخته است.

کتاب پرسش های کوانتومی

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
قسمت هایی از کتاب پرسش های کوانتومی (لذت متن)
به باور من، پرسش، یا به عبارت بهتر، پرسش درست و آگاهانه و هدفمندانه پرسیدن، مانند مجهز شدن به قدرت انفجاری دینامیت برای ایجاد هر گونه تغییر و تحول در زندگی است. پرسیدن راهی است برای از پیش رو برداشتن موانع و گامی به پیش برداشتن. پرسش، بیش از هر چیز دیگر در بطن خود هم نیروی آفرینش لذت و موفقیت بیشتر را نهفته دارد و هم نیروی آفرینش محدودیت و ناکامی بیشتر را.

وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم که بزرگ ترین دگرگونی ها در زندگی ام زمانی آغاز شد که یاد گرفتم از خودم پرسش هایی متفاوت و کوانتومی بکنم. پرسش هایی چون «چگونه می توانم این کار را بهتر از قبل انجام دهم؟»، «چگونه می توانم این وضع را دگرگون سازم؟»، «چگونه می توانم از پس این کار برآیم؟»، «مهم ترین درس و تجربه ی آموزنده ی این موقعیت که می توانم به خاطر بسپارم و به کار گیرم چیست؟»

همه ی ما در زندگی به دنبال پاسخ های جدید هستیم. شما چطور؟ آیا شما به دنبال پاسخ های جدید نیستید؟ چگونه به آن ها دست می یابید؟ بلی، با طرح پرسش های جدید.