کتاب مدیریت احساسات

Power Talk
شاه کلید موفقیت7
کد کتاب : 8469
مترجم :
شابک : 9789644121678
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 123
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

از کتاب های پر فروش آمازون

معرفی کتاب مدیریت احساسات اثر آنتونی رابینز


آیا تا به حال فکر کرده اید که اسرار ایجاد تغییر پایدار و بهبود در زندگی شخصی و حرفه ای شما چیست؟ آیا می خواهید نتایج را تسریع کرده و موفقیتی که ممکن است در زندگی شما باشد را به حداکثر برسانید؟
بسیاری از رهبران بزرگ ثابت کرده اند که سریعترین راه برای تسلط بر هر مهارت ، استراتژی یا هدف در زندگی ، الگوبرداری از افرادی است که قبلا مسیر پیش رو را طی کرده اند. اگر بتوانید کسی را پیدا کنید که در حال حاضر نتایج مورد نظر خود را بدست آورده و همان کارهایی را که انجام می دهد انجام دهد ، می توانید همان نتایج را بدست آورید.مهم نیست که سن شما ، جنس یا پیشینه شما چیست ، مدل سازی و الگو برداری به شما این امکان را می دهد که رویاهای خود را سریع پیگیری کنید و در یک بازه زمانی کوتاه تر به اهداف بیشتری برسید.
آنتونی رابینز در کتاب مدیریت احساسات، ایده ها و استراتژی های قدرتمندی را ارائه می دهد که می توانید بلافاصله از آنها برای افزایش درآمد خود استفاده کنید ، دیگران را به طور موثرتر تحت تأثیر قرار دهید ، سلامت خود را بهبود بخشید ، ترس های خود را از بین ببرید و هر روز از زندگی خود لذت و تحقق بیشتری کسب کنید!
سیستم یادگیری در کتاب مدیریت احساسات انفجاری و واقعا موثر است. در صورتی که به تمایزات ، درس ها و بینش های برخی از موفق ترین و الهام بخش ترین افراد در سراسر جهان دسترسی داشته باشید ، در زندگی شما چه موفقیتی میتواند باشد؟
کتاب مدیریت احساسات حاصل تلاش های آنتونی رابینز معروف است. آنتونی رابینز از سن بسیار جوانی در جستجوی دانش بوده است و ، پس از فرا گرفتن تعداد زیادی از داده ها از منابع متنوع ، او شروع به فهمیدن این کرد که چقدر زمان ، پول و تلاش می تواند بدون مراجعه کردن به کارشناس ارشد هر زمینه یا موضوع موجب موفقیت شود. در اصل ، این چنین است که او خود را آموزش داد تا به عنوان مربی برجسته و متخصص نتایج زمان خود تبدیل شود.

کتاب مدیریت احساسات

قسمت هایی از کتاب مدیریت احساسات (لذت متن)
من دریافته ام هرگاه دچار احساس رنج آور شدم، طی ۶ مرحله آن الگوی زیان آور را در هم بشکنم و از آن احساس به سود خود استفاده کنم و خود را طوری آماده سازم تا در آینده کمتر به عواطف دردناک دچار شوم و رنجها را به سرعت زایل سازم.

ذهن و عواطف و روح خود را به منزله ی باغی در نظر بگیرید. در این باغ، تخم عشق، محبت، گرمی ، صمیمیت و تحسین دیگران را بکارید تا این باغ زیبا و پرگل شود، نه بذر یأس، خشم، ترس و کینه. احساسات منفی را به عنوان علف های هرزه ی این باغ در نظر بگیرید. علف های هرزه همیشه ما را دعوت می کنند که کاری صورت دهیم و آن ها را وجین کنیم تا جا برای گل ها و گیاهان مفید باز شود. در باغ ذهن، تخم گیاهان مورد علاقه خود را بکارید و علف های هرزه را به محض مشاهده وجین کنید.

اکنون هنگام آن رسیده که نیروی عظیم درونی خود را در اختیار بگیرید. اگر تصمیم بگیرید جن خفته ی چراغ جادوی خود را بیدار کنید، بهبود بی وقفه ای در وضعیت فکری، عاطفی، جسمی و روحی و مالی شما پیدا می شود که از حد تصورات و رویاهای شما خارج است.

من دریافته ام هرگاه دچار احساس رنج آور شدم، طی ۶ مرحله آن الگوی زیان آور را در هم بشکنم و از آن احساس به سود خود استفاده کنم و خود را طوری آماده سازم تا در آینده کمتر به عواطف دردناک دچار شوم و رنجها را به سرعت زایل سازم قدم اول: احساس واقعی خود را مشخص کنید قدم دوم: سپاسگزار عواطف خود باشید. آن ها مدد کار شما هستند. قدم سوم: نسبت به پیام های عاطفی، حساس و کنجکاو باشید. قدم چهارم: به خود اعتماد کنید. قدم پنجم: مطمئن شوید که نه تنها در حال حاضر، بلکه در آینده نیز در این راه موفق خواهید بود. قدم ششم: به شوق درآیید و دست به عمل بزنید.