کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

Unlimited Power: The New Science of Personal Achievement
کد کتاب : 8520
مترجم :
شابک : 9789645885364
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 490
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 129
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آنتونی رابینز از نویسندگان مشهور خودشناسی و موفقیت است.

معرفی کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز

بله ، شما می توانید هر کاری در زندگی را که می خواهید انجام دهید ، داشته باشید ، به دست بیاورید و ایجاد کنید. آنتونی رابینز این را ثابت کرد. رابینز ، استاد غیرقابل انکار جادوی قدرت ذهن ، در این برنامه کتاب به شما نشان می دهد که چگونه بتوانید از خود استفاده کنید. او با اشتیاق نشان می دهد که هرچه فکر می کنید به آن خواهید رسید، این است که ذهن شما کاری را که می توانید انجام دهید و نمی توانید ، تعیین می کند ، و اینکه تمام نتایج موفق می توانند الگوبرداری و تکراری شوند. شور و شوق او مسری است زیرا او به شما نشان می دهد چگونه:

برای از بین بردن ترس و هراس ، برای چند دقیقه ذهن خود را مجددا برنامه ریزی کنید.

بدن خود را با سلامتی و انرژی خارق العاده پر کنید.

روابط اجتماعی خود را بهبود می بخشد.

از موفقیت دیگران برای اصلاح خود استفاده کنید.

پنج کلید ثروت و خوشبختی را کشف کنید.

فرمول موفقیت نهایی را استاد شوید.

رابینز موفقیت نامحدود را علم جدید موفقیت شخصی می نامد. شما آن را بهترین چیزی می دانید که تا به حال برای شما اتفاق افتاده است.

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
نکوداشت های کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز
This is a comprehensive and intelligent success achievement program for setting and following through with personal and professional goals by the California behaviorist who popularized the method of "neurolinguistic programming" (NLP), or control of mind over body
این یک برنامه جامع و هوشمندانه موفقیت است که برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای رفتارگرای کالیفرنیا که روش "برنامه نویسی عصبی" (NLP) یا کنترل ذهن بر بدن را رایج کرده است ، در تنظیم اهداف پیروزی و شخصی قرار می گیرد.
amazon amazon

Robbins argues that by using a new technique called neurolinguistic programming (NLP) anyone can become successful at almost anything.
رابینز استدلال می کند که با استفاده از تکنیک جدیدی به نام برنامه نویسی عصبی (NLP) ، هر کسی می تواند تقریبا در هر چیزی موفق شود.
amazon amazon

قسمت هایی از کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز (لذت متن)
یک تصمیم واقعی با این واقعیت سنجیده می شود که شما اقدام جدیدی انجام داده اید. اگر اقدامی صورت نگیرد ، شما واقعا تصمیم نگرفته اید.

افراد موفق اغلب شکست خورده ترین مردم دنیا هستند.

بیاموزید قدرت درونی خود را به کار گیرید. مهم ترین ابزار موفقیت توانایی شناخت هدفی است که می خواهید بدان دست یابید

نباید برای تغییر دادن خود منتظر روز مناسب باشید بلکه با تغییر دادن خود روزهای مناسب را به چنگ خواهید آورد.

خود من برای رسیدن به اهدافم بجای تفکر درباره اینکه ” خدایا چرا نمی توانم کاری انجام دهم؟ چقدر وحشتناک است و…” تمام فکرم را به این مساله معطوف می کردم که چون قبل از من کسان دیگری توانسته اند موفق باشند پس من هم قادرم از پس آن برآیم و به همین دلیل توانستم به موفقیت هایی دست یابم که از نظر دیگران اعجاب انگیز بود.