کتاب تو بی نظیری

You Are Special
کد کتاب : 40565
مترجم :
شابک : 978-6006591858
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب تو بی نظیری اثر مکس لوکیدو

در « کتاب تو بی نظیری»، مکس لوکیدوداستان پانچینلو، ومیک چوبی را روایت می‌کند که معتقد است به دلیل آنچه دیگران درباره او می‌گویند، به اندازه کافی خوب نیست. پانچینلو چه زمانی متوجه خواهد شد که واقعا چقدر خاص است؟

کتاب تو بی‌نظیر هستی داستان زیبایی است که به ما یادآوری می کند که ما همانگونه که هستیم نزد خدا با ارزشیم. از طریق گذراندن وقت روزانه با او است که ما شروع به دیدن خود از چشمان او می کنیم. این حقیقت مهمی است که فرزندان و والدین باید بدانند: خدا ما را دوست دارد حتی اگر اشتباه کنیم و نقص داشته باشیم!

این کتاب پرفروش میلیون‌ها نسخه فروخته است و اکنون به‌عنوان یک کتاب داستان آموزنده برای کودکان خردسال در ایران در دسترس است.این کتاب را لیلا کاشانی وحید به فارسی برگردانده و نشر «مهرسا» نیز آن را منتشر کرده است.

کتاب تو بی نظیری

مکس لوکیدو
مکس لوکادو (زاده 11 11 ژانویه 1955) نویسنده و کشیش آمریکایی در کلیسای اوک هیلز (قبلاً کلیسای مسیحی اوک هیلز) در سن آنتونیو، تگزاس است.لوكادو در سن آنجلو، تگزاس، كوچكترين چهار فرزند جك و تلما لوكادو به دنيا آمد. او در اندروز، تگزاس بزرگ شد. پدرش کارگر میدان نفتی بود، در حالی که مادرش به عنوان پرستار خدمت می کرد.لوکادو در دانشگاه مسیحی Abilene شرکت کرد و در آنجا یک مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات جمعی دریافت کرد. در حالی که یک دانشجوی Abilene Christian بود، لوکادو با فروش کتاب از درب به درب با ب...