کتاب فراتر از انگیزه

Why Motivating People Doesn't Work
چرا انگیزش کارکنان موثر نیست؟چه کاری موثر است؟
کد کتاب : 40645
مترجم :
شابک : 978-9641702092
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فراتر از انگیزه اثر سوزان فولر

آیا برای مطالعه ی این کتاب انگیزه ی کافی دارید؟
سوزان فولر، نویسنده ی کتاب، معتقد است تلاش برای انگیزش افراد بی فایده است و بیشتر باعث ناامیدی و دلسردی آنها می شود. شما نمی توانید به افراد انگیزه دهید؛ آنها خودشان باانگیزه هستند اما انگیزه ی آنها دوامی ندارد. فولر در این کتاب از جدیدترین تحقیقات در زمینه ی انگیزش افراد صحبت می کند و راهکارهایی ارایه می دهد که نه تنها باعث افزایش بهره وری و تعهد کارکنان می شود بلکه به آنها حس هدفمندی می دهد.
این کتاب چارچوب، الگو و رفتارهایی موثر را به شما نشان می دهد که طرز فکرتان را نسبت به انگیزش تغییر می دهد. کتاب «فراتر از انگیزه» ویژه ی افرادی است که می خواهند محیط کاری سالمی بسازند که به رشد و پیشرفت افراد بینجامد یا فرزندانی با انگیزه تربیت کنند. اگر می خواهید روش هایی را بیاموزید که بتوانید خود و اطرافیان تان به نتایج مطلوب و پایدار دست یابید، مطالعه ی این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

کتاب فراتر از انگیزه

سوزان فولر
سوزان جوی فولر نویسنده و مهندس نرم افزار آمریکایی است که به دلیل نقش خود در تأثیرگذاری بر تغییرات نهادی در نحوه برخورد آزار جنسی توسط شرکت های Uber و دره سیلیکون مشهور است. مشاهیر تجاری وی منجر به معاملات کتاب و فیلم های هالیوود براساس تجربه وی شد. فاولر که در ابتدا در روستای آریزونا تحصیل می کرد، در دانشگاه پنسیلوانیا فیزیک خواند. او قبل از پیوستن به اوبر در اواخر سال 2015 در دو شرکت تازه کار فناوری کار می کرد. در اوایل سال 2017، پست وبلاگ وی در مورد آزار و اذیت جنسی در این شرکت به طور گسترد...