کتاب روان شناسی مثبت

Positive Psychology
(علم شادمانی و نیرومندی های انسان)
  • 20 % تخفیف
    650,000 | 520,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سخن سخن
    نویسنده:
کد کتاب : 42572
مترجم :
شابک : 978-6222600340
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 655
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 خرداد

معرفی کتاب روان شناسی مثبت اثر آلان کار

رفع کمبودها و مدیریت ناتوانی ها یکی از دغدغه های اصلی روانشناسان بالینی بوده است. در مقابل، روانشناسی مثبت گرا به افزایش شادی و بهزیستی می پردازد که شامل مطالعه علمی نقش نقاط قوت شخصی و سیستم های اجتماعی مثبت در ارتقای بهتر زیستن است.

کتاب «روان شناسی مثبت(علم شادمانی و نیرومندی های انسان)» آلن کار برای هر کسی که نیاز به معرفی کامل و قابل دسترس در این زمینه دارد، خواندنی ضروری است. این نسخه جدید تمام ویژگی هایی را که باعث محبوبیت نسخه اول شده است را حفظ کرده است، از جمله:

گزارش نظریه های اصلی و تحقیقات مرتبط
اهداف یادگیری
خلاصه فصل
سوالات تحقیق و توسعه شخصی
پیشنهاداتی برای مطالعه بیشتر
اقدامات برای استفاده در تحقیق
واژه نامه اصطلاحات جدید

این کتاب همچنین برای در نظر گرفتن تحقیقات اخیر و پیشرفت‌های عمده به‌طور کامل به‌روزرسانی شده است، و شامل فصل جدیدی در روان‌درمانی مثبت، گزارشی گسترده از تحقیقات در مورد نقاط قوت و فضایل شخصیت و بحثی درباره تحقیقات جدید در زمینه هوش هیجانی است.

این نسخه جدید روانشناسی مثبت، منبع ارزشمندی برای دانشجویان و اساتید روانشناسی و همچنین کسانی که درگیر آموزش های تکمیلی در زمینه های مرتبط مانند روانشناسی بالینی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و روان درمانی هستند، خواهد بود.

کتاب روان شناسی مثبت

آلان کار
پروفسور آلن کار، کارشناس، کارشناس ارشد، دکتر، یک کرسی شخصی در روانشناسی بالینی در کالج دانشگاه دوبلین دارد، جایی که وی رئیس دانشکده روانشناسی (2015-2015) و مدیر برنامه دکترا در روانشناسی بالینی است. وی همچنین در موسسه Clanwilliam ، دوبلین ، یک مشاوره بالینی دارد.
دسته بندی های کتاب روان شناسی مثبت
نکوداشت های کتاب روان شناسی مثبت
This succinct compilation of some of the important ideas and findings in Positive Psychology provides a handy reference for those new to the field and a useful taster for those who wish to delve more deeply
این مجموعه مختصر از برخی از ایده ها و یافته های مهم در روان شناسی است. یک مرجع مفید برای کسانی که تازه وارد این رشته شده اند و یک کتاب مفید برای کسانی که می خواهند عمیق تر کاوش کنند فراهم می کند.
Felicia A Huppert

قسمت هایی از کتاب روان شناسی مثبت (لذت متن)