کتاب خانواده درمانی مبتنی بر خانواده اصلی

Family-Of-Origin Therapy
(رویکرد بین نسلی)
کد کتاب : 45536
مترجم :
شابک : 978-6002003072
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خانواده درمانی مبتنی بر خانواده اصلی اثر جیمز ال فریمو

مهم ترین همکاری و کمک دکتر جیمز فریمو به عرصة روان پزشکی و روان شناسی وارد کردن خانواده اصلی به همراه بزرگسالان در زناشویی درمانی، خانواده درمانی و درمان فردی است. در این جلد، دکتر فریمو راهنمایی گام به گام در چهارچوب درمان بین نسلی خاص خود به درمانگران ارائه می دهد، درمانی بسیار اثربخش، به طوری که نشان داده شده است یک جلسه مبتنی بر خانواده اصلی چهار ساعته می تواند نسبت به یک دوره کامل درمان بلندمدت سنتی، منافع و مزیت های درمانی بیشتری را به همراه داشته باشد.
این کتاب به خوانندگان می آموزد که درمان مشکلات خانوادگی و زناشویی با تمرکز بر بافت اجتماعی خانواده اصلی، سیر تحولات و تجارب دوران کودکی و نقش روابط ابژه محور گذشته در ارتباطات، تعارضات و مشکلات فعلی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی که بدون آنها شاید توفیقی در رفع مشکلات خانواده ها و زوج ها در جلسات درمان حاصل نشود.
گرفتن تاریخچه ای کامل و موجز از مراجعان در مورد خانواده اصلی آنان و به کارگیری نظریه روابط موضوعی در این شیوه خاص، گستردگی و قابلیت کاربرد این رویکرد بین نسلی را در خانواده درمانی نشان می دهد و سبب تمایز و جذابیت آن نسبت به سایر نظریه ها در روان شناسی و خانواده درمانی شده است.

کتاب خانواده درمانی مبتنی بر خانواده اصلی

جیمز ال فریمو
جیمز فریمو (2001 - 1922) روانشناس آمریکایی و پیشگام درمانگر خانواده بود. او رویكرد روابط شیئی را برای درمان بین نسلی و خانواده از مبدا ایجاد كرد. وی با سایر پیشگامان این حوزه همکاری کرد و چندین متن اولیه و قابل توجه در زمینه خانواده درمانی را تألیف یا تألیف کرد. جیمز در فیلادلفیا جنوبی به دنیا آمد و بزرگ شد و در سال 1940 از دبیرستان جنوبی فیلادلفیا فارغ التحصیل شد. آخرین فصل از انتشار خانواده او از سال 1992 درمان خانواده: یک رویکرد بین نسلی روایتی شخصی از تجارب اولیه خانوادگی وی را ارائه می د...
دسته بندی های کتاب خانواده درمانی مبتنی بر خانواده اصلی