کتاب روان شناسی شناختی زبان و تفکر

Cognitive Psychology
کد کتاب : 45648
مترجم :
شابک : 978-6002004147
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

روان شناسی شناختی زبان، تفکر، هیجان ها و هوشیاری
Cognitive Psychology
ویراست 8
کد کتاب : 45661
مترجم :
شابک : 978-6002007940
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روان شناسی شناختی زبان و تفکر اثر مایکل و آیزنک

روان شناسی شناختی نوین به مطالعه علمی مولفه های مختلف شناخت می پردازد. از دیرباز بررسی جامع و دقیق شناخت مورد توجه بوده است. از دهه شصت قرن بیستم به بعد به کمک استفاده از روش های علمی جدید بررسی دقیق مضامین شناختی همچون توجه، هشیاری، ادراک، حافظه، زبان و تفکـّر ظهور یافته است.
کتاب حاضر ترجمه نیمه دوم کتاب روان شناسی شناختی آیزنک و کین است. جلد اول با عنوان روان شناسی شناختی- حافظه به وسیله انتشارات آییژ-نوپردازان چاپ شده است. اثر حاضر مفاهیم جدی روان شناسی شناختی همچون زبان، استدلال و سطوح عالی شناخت همانند قضاوت، حل مسئله، تصمیم گیری و... را در بر دارد.
مولفین این اثر از اساتید برجسته جهان امروز هستند. آنها با تلفیق نظریه و پژوهش هر پنج سال به تجدیدنظر محتوای کتاب می پردازند. تسلط به آخرین مباحث نظری و یافته های پژوهشی اثر حاضر را منحصر به فرد کرده است.

کتاب روان شناسی شناختی زبان و تفکر

مایکل و آیزنک
مایکل ویلیام آیزنک (متولد 8 فوریه 1944) روانشناس و استاد دانشگاه بریتانیا و یک استاد برجسته روانشناسی در Royal Holloway، دانشگاه لندن است. او را همچنین به عنوان عضو استاد در دانشگاه روهمپتون انتصاب می کند. تحقیقات وی بر روی عوامل شناختی موثر بر اضطراب متمرکز است. آیزنک بسیاری از انتشارات، از جمله چندین کتاب درسی را تألیف و همکاری کرده است. در اواخر دهه 1990 ، وی نظریه "تردمیل هدونیک" را توسعه داد و بیان داشت که انسان در سطح مشخصی از خوشبختی از طریق ژنتیک مستعد فلات است و وقوع اتفاقات شاد جدید...