کتاب فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی

Wiley Concise Guides to Mental Health: Anxiety Disorders
کد کتاب : 45651
مترجم :
شابک : 978-6002004932
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی اثر لارینا کیس

تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی یکی از مباحث مهم و اساسی در حوزه سلامت روان است؛ بنابراین وجود اثری که بتواند به طور فشرده تکنیک های درمانی اثربخش و مبتنی بر پژوهش و تجارب بالینی در مورد اختلالات اضطرابی را به خوانندگان معرفی کند بسیار محسوس است.
کتاب به زبانی بسیار شفاف و قابل فهم خواننده را به سمت درک همه جانبه و سریع اختلالات اضطرابی سوق می دهد، به گونه ای که تاریخچه کاملی از این اختلالات، مفهوم سازی، ارزیابی، تشخیص، درمان، پژوهش های مربوطه و سایر اطلاعات ضروری و مهم را برای خواننده فراهم می کند. در بحث درمان نیز مواردی از قبیل آموزش روانی مراجع، ابزارهای شناختی، مواجهه واقعی و تجسمی، تکنیک های شناختی رفتاری، خاتمه و پیش گیری از عود موردتوجه قرار می گیرند. موضوعات تحت پوشش دیگر شامل سایر رویکردهای درمانی، کار با کودکان و نوجوانان، گروه درمانی، خانواده درمانی، زوج درمانی، نظارت بر کارورزی و نگرانی ها و چالش های درمانگران است.
لارینا کیس یکی از روان شناسان و پژوهشگرانی است که روی غلبه بر اضطراب کار کرده است و کارهایش در رسانه های جمعی مثل نیویورک تایمز و شیکاگو تریبون قابل مشاهده است.
دکتر دبورا روث لدلی مدیر کلینیک اختلالات اضطرابی بزرگسالان دانشگاه تمپل در فیلادلفیا است که تقریبا 40 مقاله علمی و کتاب از او در مورد ماهیت و درمان اختلالات اضطرابی منتشر شده است.

کتاب فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی

لارینا کیس
لارینا کیس (Larina Kase)، یک روانشناس مجاز در عمل خصوصی در نشست Plymouth، پنسیلوانیا، و رئیس مشاوره بین المللی، www.PAScoaching.com است. کارهای او که اختصاص به انتشار اطلاعات در مورد غلبه بر اضطراب دارد، در رسانه هایی مانند نیویورک تایمز و شیکاگو تریبون دیده شده است.
دسته بندی های کتاب فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی