کتاب نوشتن گفت وگو در ادبیات داستانی

Shut Up! He Explained
کد کتاب : 85504
مترجم :
شابک : 978-6227720280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 397
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

راهنمای نگارش گفتگو
Shut Up! He Explained
کد کتاب : 47373
مترجم :
شابک : 978-9641212683
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای نگارش گفتگو اثر ویلیام نوبل

بیش از صد سال پیش، آنتونی ترولوپ، رمان‌نویس دوران ویکتوریا، گفت: گفت‌وگو باید به بیان داستان کمک کند و سخنان او از آن زمان تاکنون معیاری برای نویسندگان بوده است. یک رمان نویس جدیدتر، استیون کینگ، نوشت: "وقتی دیالوگ درست باشد، ما می دانیم. وقتی اشتباه است، می دانیم که مانند یک آلت موسیقی بد کوک شده روی گوش می چسبد." در کتاب راهنمای نگارش گفت و گو ویلیام نوبل به شما نشان می‌دهد که چگونه دیالوگ‌هایی بنویسید که درست به نظر برسد و کمک کند. داستانی یا غیرداستانی با استفاده آزادانه از حکایت ها و مثال ها، نوبل شش «کلید اصلی گفتگو» را ایجاد می کند، که درک و استفاده از هر یک برای نویسنده داستانی یا غیرداستانی ضروری است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از دیالوگ برای موارد زیر استفاده کنید: • ایجاد تنش • توسعه شخصیت های خود • ایجاد محیط • حرکت طرح • ایجاد فلاش بک و انتقال.
شما همچنین خواهید آموخت که چه زمانی از روایت به جای دیالوگ استفاده کنید. نحوه نوشتن گویش; و نحوه برخورد با مونولوگ داخلی (افکار شخصیت شما). و بیشتر! این کتاب به شما می آموزد چگونه از گفت و گو به عنوان برگ برنده ی خود استفاده کنید.
یک کپی از راهنمای نگارش گفتگو را دریافت کنید و نوشتار خود را با دیالوگ های گیرا پر کنید.
یکی از کامنت های سایت آمازون:
"این بهترین کتابی است که می توانم در مورد استفاده از دیالوگ هنگام نوشتن داستان پیدا کنم."

کتاب راهنمای نگارش گفتگو

ویلیام نوبل
ویلیام نوبل نویسنده 15 کتاب است، از جمله سه قانون برای نوشتن یک رمان، بیست و هشت بزرگترین اشتباهات نوشتاری، و تحریم کتاب در آمریکا. مقالات وی در مجله هایی مانند Writers Digest و Self منتشر شده است. او در جزایر ایالت نیوجرسی زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب راهنمای نگارش گفتگو