کتاب تربیت سالم در خانه

Positive Discipline
کد کتاب : 47789
مترجم :

شابک : 978-9646920583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب تربیت سالم در خانه اثر جین نلسن

اکنون «جین نلسن» ، روانشناس برجسته ، مربی و مادر هفت فرزند ، ویرایش تجدید نظر شده و گسترده ای نوشته است. او می گوید که کلید نظم مثبت تنبیه نیست ، بلکه احترام متقابل است. «جین نلسن» والدین و معلمان را محکم و مهربان تربیت می کند ، به طوری که هر کودکی-از یک کودک نوپا سه ساله تا یک نوجوان سرکش-می تواند همکاری خلاقانه و نظم و انضباط خود را بدون از دست دادن عزت یاد بگیرد. در داخل نحوه انجام کار را کشف خواهید کرد.

بهبود یک کتاب کلاسیک آسان نیست ، اما «جین نلسن» در کتاب «تربیت سالم در خانه » نسخه تجدید نظر شده این کار را انجام داده است. مجموعه ای از مثال های به روز شده که واضح و مشخص هستند ، نظم مثبت به والدین نشان می دهد که چگونه در حالی که مهربان و محکم هستند بر راه حل ها تمرکز کنند. اگر می خواهید رابطه خود را با فرزندان خود تقویت کنید ، این کتاب برای شما مناسب است.

میلیون ها کودک در حال حاضر از توصیه های این کتاب عاقلانه و خونگرم استفاده کرده اند ، که ده ها داستان واقعی نظم و انضباط مثبت را در عمل نشان می دهد. با این گنجینه ثابت شده از توصیه های کاربردی ، وسایلی را که برای زندگی مناسب نیاز دارد به کودک بدهید.

کتاب تربیت سالم در خانه

جین نلسن
دکتر جین نلسن متولد آمریکا و مشاوره ازدواج، خانواده و کودک است. او یکی از نویسندگان سری کتاب های Positive Discipline است.
قسمت هایی از کتاب تربیت سالم در خانه (لذت متن)
گاهی فکر می کنم که جنگ بین تربیت تنبیهی و تربیت آسانگیر تا ابد ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد که بسیاری برحسب این دو منتهای تربیتی فکر می کنند. تربیت سالم به بزرگسالان کمک می کند شیوه ای میانه و محترمانه بیابند که نه تنبیهی و نه آسانگیر. تربیت سالم از ابزاری حمایت می کند که هم مهربان و قاطع باشد، و هم مهارت های ارزشمند زندگی اجتماعی را آموزش دهد و...