کتاب درمان نگرانی

The Worry Cure
هفت اقدام برای آنکه از نگرانی راحت شوید
کد کتاب : 48821
مترجم :
شابک : 978-9642732883
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

درمان نگرانی
The Worry Cure
هفت گام برای غلبه بر نگرانی
کد کتاب : 72803
مترجم :
شابک : 978-6002004529
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درمان نگرانی اثر رابرت ل لیهی

آرزو می کنید که ای کاش به اندازه خود زمان زیادی را صرف نگرانی نمی کردید، اما به نظر نمی رسد که نمی توانید به آن کمک کنید. احساس نگرانی مانند طبیعت دوم است. این چیزی است که به شما کمک می کند مشکلات خود را حل کنید و از اشتباه کردن شما جلوگیری می کند. این چیزی است که به شما انگیزه می دهد که آماده باشید - اگر نگران نباشید، ممکن است همه چیز از کنترل خارج شود. نگرانی از شما محافظت می کند، شما را آماده می کند و شما را ایمن نگه می دارد.

آیا این کار می کند؟ یا اینکه شما را متشنج، خسته، مضطرب، نامطمئن و بیشتر نگران می کند؟

برای بیش از بیست و پنج سال، دکتر رابرت ال. لیهی با موفقیت به هزاران نفر کمک کرده است تا نگرانی هایی را که آنها را عقب نگه داشته است شکست دهند. این برنامه هفت مرحله‌ای قدرتمند، شامل توصیه‌ها و تکنیک‌های کاربردی و آسان به شما کمک می‌کند:

• "نمایه نگرانی" خود را تعیین کنید و الگوهای نگرانی خود را تغییر دهید
• نگرانی مولد و غیرمولد را شناسایی کنید
• کنترل زمان را در دست بگیرید و احساس فوریت را که شما را مضطرب نگه می دارد از بین ببرید
• بر فرصت های جدید تمرکز کنید نه بر ترس خود از شکست
• به جای جستجوی راه حل های کامل، عدم اطمینان را در آغوش بگیرید
• رایج ترین رفتارهای ایمنی را که فکر می کنید باعث بهتر شدن اوضاع می شود را متوقف کنید – اما در واقع اوضاع را بدتر می کند

این درمان برای رفع نگرانی‌های عمومی و همچنین مسائل منحصر به فرد پیرامون برخی از رایج‌ترین زمینه‌های نگرانی - روابط، سلامت، پول، کار و نیاز به تأیید طراحی شده است - درمان نگرانی برای همه است، از نگران مزمن گرفته تا نشخوارکننده‌های گاه به گاه. . وقت آن است که فکر نکنید «فقط یک فرد نگران هستید» که نمی‌توانید تغییر کنید و شروع به استفاده از روش‌های پیشگامانه در «درمان نگرانی» کنید تا به زندگی سالم‌تر و موفق‌تری برسید.

کتاب درمان نگرانی

رابرت ل لیهی
رابرت ال. لیایی (متولد 6 مارس 1946) روانشناس و نویسنده و ویراستار 28 کتاب است که به درمان رفتارشناختی اختصاص داده شده است.وی مدیر موسسه آمریکایی شناخت درمانی در نیویورک و استاد بالینی روانشناسی در گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی ویل کرنل است.در سال 2014 ، رابرت ال لیایی جایزه هارون تی. بک را از آکادمی درمان شناختی دریافت کرد.
نکوداشت های کتاب درمان نگرانی
Highly instructive and accessible . . . Worriers will find relief here.
بسیار آموزنده و در دسترس. . . نگرانان در اینجا تسکین خواهند یافت.
Janis Abrahms Spring

I heartily recommend this book to everybody who is worried . . . and that includes practically all of us. Eminent psychologist Dr. Robert L. Leahy has designed an easy-to-follow program pinpointing unproductive worries across the broad spectrum of relationships, work, health, and finances.
من این کتاب را صمیمانه به همه کسانی که نگران هستند توصیه می کنم. . . و این عملا شامل همه ما می شود. روانشناس برجسته دکتر رابرت ال. لیهی یک برنامه آسان برای پیگیری را طراحی کرده است که نگرانی های غیرمولد را در طیف گسترده ای از روابط، کار، سلامت و امور مالی مشخص می کند.
Aaron T. Beck

قسمت هایی از کتاب درمان نگرانی (لذت متن)