کتاب فساد و دولت

Corruption and Government
ع‍ل‍ت ه‍ا، پ‍ی‍ام‍ده‍ا و اص‍لاح
کد کتاب : 50937
مترجم :
شابک : 978-6008514190
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فساد و دولت اثر سوزان رز - اکرمن

ویرایش دوم فساد و حکومت، کتاب سوزان رز آکرمن در سال 1999 را به روز می کند تا به مسائل نوظهور بپردازد و پرسش های قدیمی را در پرتو داده های جدید بازنگری کند. این کتاب انفجار تحقیقاتی را که همراه با فروپاشی دیوار برلین، تأسیس سازمان شفافیت بین‌الملل، و تصمیم بانک جهانی برای قرار دادن سیاست‌های مبارزه با فساد در دستور کار خود بود ، تحلیل می‌کند. زمان تاکید رز آکرمن بر اصلاحات نهادی را به عنوان شرط لازم برای پیشرفت جدی ثابت کرده است. این کتاب به پرداخت های معمول و فساد در قراردادها و خصوصی سازی می پردازد. همچنین توجه ویژه ای به فساد سیاسی و ابزارهای پاسخگویی دارد. نویسندگان رویکرد فرهنگ را به عنوان منبع فساد ریشه‌دار گسترش داده‌اند و فصل‌هایی را در مورد قوانین کیفری، جرایم سازمان‌یافته، و جوامع پس از جنگ اضافه کرده‌اند. این کتاب شرایط داخلی اصلاحات را تشریح می‌کند و ابتکارات بین‌المللی را مورد بحث قرار می‌دهد - از جمله سیاست‌های صریح ضد فساد و تلاش‌ها برای محدود کردن پولشویی.
پیتر ایگن مدیر Advisory Council در مورد این کتاب نوشته است:
"سوزان رز آکرمن از همان ابتدا بیش از بیست سال پیش، متحد قدرتمند سازمان شفافیت بین‌الملل (TI) بوده است. او از طریق نوشتن، تدریس و سخنرانی خود، نبرد ما علیه فساد را با دیدگاه اقتصادی متفکرانه و گاه انتقادی‌اش همراهی کرد. اولین ویرایش این کتاب به موقع منتشر شد تا به تقویت چارچوب مفهومی مبارزه با فساد در نهادهای مختلف کمک کند، و جامعه مبارزه با فساد از سوزان و نویسنده همکارش، بانی جی پالیفکا، سپاسگزار خواهد بود. چارچوب اقتصادی مفهومی قوی ارائه شده در این کتاب برای دست اندرکاران، معلمان، دانش پژوهان و رسانه ها مورد نیاز است، زیرا ما به نبرد خود علیه بلای فساد ادامه می دهیم."

کتاب فساد و دولت

سوزان رز - اکرمن
سوزان رز-آکرمن (متولد 23 آوریل 1942 در ماینولا ، نیویورک) استاد فقه (حقوق و علوم سیاسی) و مدیر مشترک مرکز حقوق ، اقتصاد و سیاست های عمومی در دانشکده حقوق ییل است. وی یک متخصص در زمینه فساد سیاسی و توسعه ، قانون اداری ، قانون و سیاست های نظارتی ، بخش غیرانتفاعی و فدرالیسم است.
دسته بندی های کتاب فساد و دولت
نکوداشت های کتاب فساد و دولت
hen first published in 1999, Corruption and Government was a pioneering achievement that instantly became a landmark book, defining many of the central themes for research in this area.
«فساد و دولت» زمانی که برای اولین بار در سال 1999 منتشر شد، یک دستاورد پیشگام بود که فورا به کتابی برجسته تبدیل شد و بسیاری از موضوعات اصلی را برای تحقیق در این زمینه تعریف کرد.
Bo Rothstein

Its engaging and confident presentation of the fundamentals of corruption made this book a standard reference in any informed discussion about the problem.
ارائه جذاب و مطمئن آن از اصول فساد، این کتاب را به مرجع استاندارد در هر بحث آگاهانه در مورد این مشکل تبدیل کرده است.
Tina Søreide

قسمت هایی از کتاب فساد و دولت (لذت متن)