کتاب جوان و همسرگزینی

Young and choosing a spouse
کد کتاب : 51239
شابک : 978-9640913352
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جوان و همسرگزینی اثر ابراهیم امینی

ازدواج، بزرگترین و مهمترین رویداد زندگی هر انسانی است که آینده جوان و جامعه را رقم میزند، به دلیل همین اهمیت است که «جوان » نیاز به راهنمایی دارد.
کتاب حاضر با همین انگیزه مشاوره و راهنمایی، در چهار بخش تنظیم شده است: فواید و موانع ازدواج، انتخاب همسر، از خواستگاری تا عقد و از عقد تا عروسی.
این اثر، جزء مجموعه عقیدتی «جوان و باورها» است با عنوان های: خداشناسی، معاد، پیامبری و پیامبر اسلام، آشنایی با اسلام، آشنایی با وظایف و حقوق زن، امامت و امامان، جوان و همسرگزینی.
همه این مجلدات به قلم روان حضرت آیةاللّه امینی است که با سالها اندیشه ورزی در منابع و متون دینی و ارتباط دائمی با جوانان و تفکر در مسائل عقیدتی و تربیتی، چنین مجموعه ای را سامان داده است.

کتاب جوان و همسرگزینی

ابراهیم امینی
ابراهیم حاج امینی نجف‌آبادی معروف به ابراهیم امینی (زاده ۹ تیر ۱۳۰۴ در نجف آباد – درگذشته ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در قم)، سیاستمدار، فقیهِ ایرانیِ شیعه، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران بود.امینی تا سال ۱۳۸۴ امام جمعه موقت شهر قم بود. وی قبلاً عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود. اما به دلیل مسایل سیاسی از این جامعه کناره‌گیری کرد. او از دورهٔ اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت.