کتاب بگذار اسبت بتازد

Bogzar-Asb-Betazad
کد کتاب : 54101
شابک : 978-6226837583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب بگذار اسبت بتازد اثر محبوبه زارع

در کتاب بگذار اسبت بتازد، ماجرای قهرمان داستان، حرّ، از زمانی آغاز می‌شود که فرمان فرماندهی سپاه هزارنفره را دریافت می‌کند و از کوفه آغاز می‌شود. از همین نامه ی فرماندهی است که گره در ماجرا میفتد و حرّ با شکی بزرگ روبرو می‌شود.
باقی ماجرا کشاکش حرّ است برای حل کردن این تعارض درونی در خود. با وجود رقبا و دشمنانی که حرّ دارد کار برای او آسان نخواهد بود.
محبوبه زارع که پیش از این رمان پرفروش و خواندنی فصل فیروزه را در کتابستان معرفت منتشر کرده بود در #بگذاراسبت_بتازد هم با زیبایی هر چه بیشتر سعی کرده است روایت تاریخی خود را با زبان داستانی بیان کند.
وادی‌های نوزده‌گانه کتاب فرصتی است برای بهتر دیده شدن شخصیت حرّ و رفتن به عمق شخصیت او.
از وادی زین و یاد و بشارت آغاز می‌شود و بعد از عبور وتلاقی و عطش، ادامه می‌ دهد تا سرانجام در وادی تصمیم به نبرد نهایی می‌رسد و در وادی وصل به سرانجام خود می‌رسد.
همچون فصل فیروزه، در اینجا هم با نثر خواندنی مواجه هستیم. نثری که به خوبی توانسته است حس و حال ما را نسبت به شخصیت حر و اتفاقاتی که برای او افتاده است روشن کند.

کتاب بگذار اسبت بتازد

محبوبه زارع
محبوبه زارع متولد سال 1358 در یزد و دارای مدرک دکترای تفسیر تطبیقی است و تا کنون بیش از 20 عنوان کتاب از وی منتشر شده است که از آن جمله می توان به مجموعه 5 جلدی قهرمانان کوچک کربلا، شرط هشتم، مسافر ناتمام ، عقل های پاره وقت و مردم و حکومت در مصاحبه با اولین حاکم جامعه نبوی(ص) امام علی(ع) اشاره کرد.