کتاب درمان با غنچه های باخ

Bach Flower Therapy
کد کتاب : 55095
مترجم : مازیار جفرودی
شابک : 978-6003380516
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 269
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب درمان با غنچه های باخ اثر مختیلد شفر

اولین مطالعه معاصر تکنیک های باخ توسط یکی از پزشکان برجسته اروپا در کتاب «درمان با غنچه های باخ» ارائه شده است.

بیش از 50 سال پیش، دکتر ادوارد باخ، پزشک انگلیسی، با درک این موضوع که بسیاری از شکایات جسمی دارای یک عنصر روان تنی قوی هستند، از طب ارتدکس دلسرد شد. او طی سال‌ها مطالعه، 38 داروی غنچه را کشف کرد که بر ناهماهنگی درون بیمار اثر می‌گذارند و راه را برای بهبودی هموار می‌کنند. درمان با غنچه های باخ این داروها را به گونه‌ای توصیف می‌کند که بیمارانی که از آنها استفاده می‌کنند بینش عمیق‌تری نسبت به درمان‌های زیربنایی مفاهیم روان‌شناختی به دست آورند و در نتیجه پتانسیل خوددرمانی را افزایش دهند.

این کتاب که برای پزشکان و خوانندگان عادی در نظر گرفته شده است، فهرستی از علائم را برای تسهیل تشخیص دارد.

کتاب درمان با غنچه های باخ

مختیلد شفر
مختیلد شفر (Mechthild Scheffer)، متولد 1938، به عنوان مرجع تخصصی بین المللی در زمینه گل درمانی باخ اصلی شناخته می شود. در سال 1981، او کار دکتر ادوارد باخ را به کشورهای آلمانی زبان معرفی کرد. از آن زمان، عمل گل درمانی باخ اصلی به طور سیستماتیک گسترش یافته است.
دسته بندی های کتاب درمان با غنچه های باخ
نکوداشت های کتاب درمان با غنچه های باخ
Scheffer describes the flower remedies in such a way that a patient will gain deeper insight into the remedy's underlying psychological concept. Also included are chapters on remedies in practice and experiences in treatment.
شفر درمان غنچه را به گونه ای توصیف می کند که بیمار بینش عمیق تری نسبت به مفهوم روان شناختی این دارو کسب کند. همچنین شامل فصل هایی در مورد درمان در عمل و تجربیات در درمان است.
Health Foods Business

قسمت هایی از کتاب درمان با غنچه های باخ (لذت متن)