کتاب گرسنه ی چه چیز هستید؟

What Are You Hungry For?
(راه حل دائمی برای کاهش وزن سلامتی و سبکی و فروغانی روح)
کد کتاب : 55143
مترجم : سیما ره شناس
شابک : 978-6227291926
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 311
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب گرسنه ی چه چیز هستید؟ اثر دیپاک چوپرا

اگر شما می خواهید به وزن ایده آل خود برگردید، دو راه پیش پای شماست. شما می توانید رژیم بگیرید و یا راه دیگر را انتخاب نمایید. این کتاب درباره ی آن راه دیگر است. رژیم گرفتن راه درستی نیست زیرا که به ندرت به هدف مورد علاقه منتهی می شود. با رژیم گرفتن شما در مسیر خود انکاری گام برمی دارید. هر روز در یک رژیم با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنید و برای کنترل خویش می جنگید.
آیا این یک شیوه ی ناخشنودی در زندگی نیست؟ برای موفق شدن در کاهش وزن به رضایت مندی نیاز است. این آن راه دیگر است که پس از عدم موفقیت در رژیم گرفتن، به کار می آید.
اگر شما علائم گرسنگی بدن را به توازن برگردانید، این علائم به جای دشمنی با شما در خوردن، راهنمای تان می شوند. اگر به بدن خود اعتماد کنید که نیازهای شما را می داند، به جای جنگیدن از شما مراقبت می کند. تمام مسئله درباره ی دریافت پیام های مستقیمی است که ذهن و بدن را مرتبط می کند و...

کتاب گرسنه ی چه چیز هستید؟

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
دسته بندی های کتاب گرسنه ی چه چیز هستید؟