کتاب پایان های ضروری

Necessary Endings
کلیدهای مدیریت زندگی
کد کتاب : 55184
مترجم :
شابک : 978-9642785650
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 259
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب پایان های ضروری اثر هنری کلاود

هنری کلود، نویسنده پرفروش کتاب" پایان های ضروری "، روشی برای پایان بخشیدن به شکست ها در کسب و کارها ارائه می کند. نویسنده در این کتاب خوانندگان را به چالش می کشد تا به رشد شخصی و حرفه ای دست یابند که هر دو را آرزو دارند و سزاوار آن هستند - و بینش مهمی در مورد چگونگی اتخاذ تصمیمات سختی که مانع کسب و کار موفق تر و در نهایت زندگی بهتر می شوند، را ارائه می دهد. اگر در زمانی که همه چیز به وضوح پیش نمی رود، تردید دارید که ماشه را بکشید، ممکن است "پایان های ضروری" هنری کلود مهم ترین کتابی باشد که در طول سال خوانده اید. هرگز آنرا از دست ندهید. این کتاب زندگی را تغییر می دهد!!!!

دکتر کلود نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال است و کتاب های او نزدیک به 20 میلیون نسخه فروخته است.

کتاب پایان های ضروری

هنری کلاود
هنری کلاود نویسنده خودپروری مسیحی آمریکایی است.وی با همکاری نویسنده مرزها: چه وقت می توان گفت بله ، چگونه می گویم نه ، کنترل زندگی خود را در سال 1992 کنترل کنید که دو میلیون نسخه از آن به فروش رسید و به یک سریال پنج قسمتی تبدیل شد، را نوشته است.کلاود در سال 1956 در ویکسبورگ، می سی سی پی متولد شد.او دارای مدرک لیسانس روانشناسی افتخاری از دانشگاه متدیستجنوبی و دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه بیولا (1987) است.
نکوداشت های کتاب پایان های ضروری
Having written five books about the seasons of life, I can tell you that necessary endings are the hard part. Henry Cloud is a wise, experienced, and compassionate guide through these turbulent passages.
با نوشتن پنج کتاب در مورد فصول زندگی، می توانم به شما بگویم که پایان های ضروری قسمت سخت آن است. هنری کلود یک راهنمای عاقل، با تجربه و دلسوز از طریق این گذرگاه های آشفته است.
Bob Buford

Through specific strategies for ending things well, Cloud advocates for powerful personal changes...and will give many readers the fresh start they crave
از طریق استراتژی های خاص برای پایان دادن به همه چیز، Cloud از تغییرات شخصی قدرتمند حمایت می کند و به بسیاری از خوانندگان شروع جدیدی را می دهد که آرزوی آن را دارند.
 Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب پایان های ضروری (لذت متن)