کتاب شعار برند شیپور جنگ

Battlecry
(پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار)
  • 15 % تخفیف
    90,000 | 76,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 56604
مترجم :
شابک : 978-6005253948
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 155
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نبرد برند
Battlecry
چگونه شعارهای تاثیرگذار برندها را متحول می کنند
  • 90,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سایبان سایبان
    نویسنده:
کد کتاب : 81251
مترجم :
شابک : 978-6226790338
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شعار برند شیپور جنگ اثر لورا ریس

اگر میخواهید چیزهای جدیدی درباره نحوه شعار نویسی برای تبلیغات برند خود را یاد بگیرید کتاب "شعار برند شیپور جنگ" (پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار) برای شما یک گزینه عالی است. در این کتاب شما میآموزد که شعار های تبلیغاتی ماندگاری را برای بیزینس خود خلق کنید. شعار هایی که میتوند نام برند شما را تا همشه جاودان کند.

در دنیای امروز که تبلیغات و بازار روانی حرف اول را در سرمایه داری نوین می زند، شما باید بتوانید به گونه ای برند خود را به بازار عرضه کنید که دیگران را به شکلی طلسم کنید. هوش و حواس آنها را بربایید تا ناخواگاه به سمت شما بیایند.

"لورا ریس" تمام این اصول را در کتاب "شعار برند شیپور جنگ" به شما ارائه می دهد. لورا خود یک فرد موفق در این حوزه است و گفته های او در این کتاب حاصل تجربیات خود اوست. برای همین این کتاب و آموزه های نوین آن می تواند برای هرکسی الهام بخش باشد. شما می توانید این کتاب را با ترجمه روان "آتنا مقدم"از طریق وبسایت ایرانکتاب تهیه نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل بهشما تحویل داده شود.

کتاب شعار برند شیپور جنگ

لورا ریس
لورا ریس نویسنده کتابهای بازاریابی و بنیانگذار شرکت مشاوره تبلیغاتی Ries & Ries با پدرش آل ریس است.لورا ریس از سال 1994 مشاو تبلیغات و برندسازی در شرکت خود است.
قسمت هایی از کتاب شعار برند شیپور جنگ (لذت متن)
احتمالا تا کلمه شعار به گوش مان می خورد، ناخودآگاه یاد شعارهای کلیشه ای انتخابات های مهم می افتیم که تکراری و بدون خلاقیت هستند. اما خوب می دانیم که شعارها فقط به عرصه انتخابات تعلق ندارند و این روزها دیگر از زمان شعارنویسی روی دیوارهای مدرسه یا خانه رقیب گذشته است. این روزها، روزگار تبلیغات و کسب وکارهای نوپایی است که باید برای شناساندن برند و معروفیت آن، شعار بنویسند؛ شعاری به یادماندنی و خلاقانه. کتاب «شعار برند، شیپور جنگ» دقیقا با چنین هدفی برای کمک به استارتا‍پ ها و برندها نوشته شده است. راهکارهای این کتاب به شما یاد می دهد که نوشتن شعارهای تبلیغاتی مثل شعارهای شرکت های بزرگ و شناخته شده کاری سخت و دور از انتظار نیست؛ کافی ست شما هم این تکنیک ها را یاد بگیرید و آن ها را به کار ببندید