کتاب سلطان خیابان مدیسون

The King of Madison Avenue
دیوید اگیلوی و خلق تبلیغات مدرن
  • 110,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 56623
مترجم :
شابک : 978-6005253399
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سلطان خیابان مدیسون اثر کنت رومن

دیوید اوگیلوی که به خاطر شخصیت رنگارنگ و هوش فوق‌العاده‌اش مشهور بود، اثری محو نشدنی بر دنیای تبلیغات گذاشت و آن را به صنعتی پویا و پر از افراد پرشور و خلاق تبدیل کرد. این اولین بیوگرافی زندگی چشمگیر اوگیلوی را نشان می دهد، از تحصیلات کوتاه مدت او در دانشگاه و کار مخفیانه او در طول جنگ جهانی دوم تا سال های موفقیت آمیز او در تبلیغات نیویورک. زندگی و حرفه جذاب اوگیلوی یک مطالعه جذاب را هم از نظر بیوگرافی و هم از منظر تجاری انجام می دهد.

سلطان خیابان مدیسون بر اساس انبوهی از مواد حاصل از چندین دهه کار در کنار غول تبلیغاتی، از جمله مجموعه بزرگی از عکس‌ها، یادداشت‌ها، ضبط‌ها، یادداشت‌ها و آرشیو گسترده مقالات شخصی اوگیلوی است. این کتاب ایجاد برخی از معروف ترین کمپین های تبلیغاتی تاریخ را شرح می دهد.

رومن همچنین پیام اوگیلوی را به امروز منتقل می‌کند، و نشان می‌دهد که ارتباط معاصر تمرکز اصلی که سرمایه‌گذاری‌های تجاری او به خاطر آن به یادگار مانده است، و اینکه چگونه این رویکرد هنوز برای حرفه‌ای‌ها در دنیای تبلیغات مدرن کلیدی است.

کتاب سلطان خیابان مدیسون

کنت رومن
کنت رومن (زاده 6 سپتامبر 1930 در بوستون ، ماساچوست) نویسنده و مدیر تبلیغات آمریکایی است.رومن در سال 1952 از کالج دارتموث فارغ التحصیل شد ، جایی که سردبیر روزنامه روزانه کارشناسی بود.رومن در سال 1963 به Ogilvy & Mather پیوست و از سال 1985 تا 1989 به عنوان رئیس بود. در 1989 ، WPP plc ، یک شرکت هلدینگ تبلیغاتی انگلیسی ، گروه Ogilvy را با 864 میلیون دلار خریداری کرد ، که در آن زمان بیشترین هزینه برای تبلیغات بود. آژانس. دیوید اوگیلوی در ابتدا با فروش مخالفت کرد ، اما سرانجام عنوان رئیس افتخار...
نکوداشت های کتاب سلطان خیابان مدیسون
Lively writing and an affectionate yet honest tone make this an astonishingly charming and informative biography.
نویسندگی پر جنب و جوش و لحن پرمهر و در عین حال صادقانه، این بیوگرافی را به طرز شگفت انگیزی جذاب و آموزنده تبدیل کرده است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

At last! The definitive biography of the most influential advertising executive with whom I had the pleasure of working.
در آخر! بیوگرافی قطعی تاثیرگذارترین مدیر تبلیغاتی که لذت همکاری با او را داشتم.
Jack Keenan

قسمت هایی از کتاب سلطان خیابان مدیسون (لذت متن)