کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

Third Eye
(تکنیک های سریع و ساده برای افزایش آگاهی و بصیرت)
  • 60,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 56964
مترجم :
شابک : 978-9642333554
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 67
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم اثر اندرو بلک


این کتاب به جزئیات می پردازد و روش هایی را به شما ارائه می دهد که موثر بوده اند و به شما کمک می کنند تا بتوانید چشم سوم خود یعنی همان چاکرای سوم را باز کنید و اهمیت آن را درک کنید. نسخه های زیادی از اتفاقی که هنگام انجام این کار رخ می دهد وجود دارد و جای تعجب نیست که مردم در مورد آن گیج شوند.
با توجه به تجربه ی خودم، فکر کردم که بهترین راه برای پرداختن به این تفاوت ها این است که نظر خود را در مورد نحوه ی باز کردن چشم سوم اضافه کنم و به شما، خواننده، اجازه دهم از تجربه ی من بهره مند شوید، زیرا ممکن است با فعالیت ها و اعتقادات شما همخوانی داشته باشد. و این مهم به نظر می رسد.
رویدادی مانند باز کردن چاکرای چشم سوم، چیزی است که می دانید اتفاق افتاده است. شما می دانید زیرا شهود شما هرگز آنقدر قوی احساس نشده و شما فورا به آن اعتماد خواهید کرد و آنچه را که به شما گفته می شود زیر سوال نخواهید برد.

شما در شرف کشف این هستید که:

-چشم سوم چیست
-چگونه چشم سوم کار می کند
-فواید چشم سوم چیست
-وقتی چشم سوم خود را باز می کنید چه اتفاقی می افتد
-تجربه مدیتیشن برای باز کردن چشم سوم چگونه است
-اهمیت ذهن آگاهی در چشم سوم چقدر است
-مراقبتی که باید از چاکراهای خود انجام دهید چگونه است
-رازهای فعال سازی چشم سوم چیست

کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

اندرو بلک
اندرو بلک متولد و بزرگ شده در اوهایو ، نویسنده داستانهای عجیب و غریب با استعداد میدوسترن است. او داستانهایی برای Short-Story.Me ، SNM Horror Magazine و گلچین Eye Witness Wave Zombie از انتشارات ماه دسامبر نوشته است. او وبلاگی با نکات نوشتن ، ناسزاگویی ، اخبار عجیب و نقد فیلم و کتاب در maskofreason.wordpress.com دارد.تأثیرات روی نوشته های او از H.P. لاوکرافت ، رابرت ای هاوارد ، لین کارتر ، برایان لاملی ، آر. سالواتوره و استفان کینگ. بسیاری از داستانهای او در داخل و اطراف یک نسخه خیالی از شهر ز...
دسته بندی های کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
قسمت هایی از کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم (لذت متن)
برای باز کردن چشم سوم باید تجربه ی خوبی از مراقبه داشته باشید. این یعنی شما در یک کلاس یوگا شرکت می کنید و تحت نظر یک متخصص کار می کنید، یا آن قدر خوش شانس باشید که بتوانید راهی را که به من پیشنهاد شده، به اشتراک بگذارید. اگر می توانید یک خلوتگاه پیدا کنید که یک مرشد راهنما در آنجا به مردم کمک می کند، این کار در یادگیری مراقبه بسیار مفید است. مراقبه و تمرکز صرفا نشستن و به هیچ چیز فکر نکردن نیست. بسیار پیچیده تر از آن است. چیزی است که باید به یک رویداد روزمره تبدیل شود و بسیاری از مردم منصرف می شوند زیرا درک واقعی از آنچه در تلاش اند به دست آورند، ندارند یا نمی دانند به باز شدن چشم سوم کمک می کند. بگذارید سعی کنم از منظر ساده به بهترین وجهی که می توانم توضیح دهم.