کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

The Last Law of Attraction Book You'll Ever Need To Read
  • 15 % تخفیف
    175,000 | 148,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 67063
مترجم :
شابک : 978-9642333677
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید اثر اندرو کپ

دلیلی وجود دارد که شما به خرید همه کتاب ها ادامه می دهید. دلیلی وجود دارد که شما همچنان همه برنامه ها را امتحان می کنید. و بعد از همه چیزهایی که آموخته‌اید و انجام داده‌اید، دلیلی وجود دارد که هنوز قطعاتی را که آموخته اید را کنار هم نگذارید و از قانون جذب برای تجلی زندگی‌ای که همیشه می‌خواستید استفاده نکرده‌اید.

بیایید صادق و رک باشیم. قانون جذب کار می کند. در تمام این مدت، با دقت مطلق، درست زیر بینی شما کار می کند.

پس چرا برای شما کار نکرده است؟ چه چیزی را از دست داده اید؟

پاسخ به این سوالات نه تنها همه چیز را به گونه ای توضیح می دهد که هرگز انتظارش را نداشتید، بلکه همه چیزهایی را که تا به حال از دست داده اید را به وضوح نشان می دهد.

شما می خواهید از نزدیک یاد بگیرید که چرا هر کتاب دیگری از قانون جذب هرگز واقعا برای شما کار نکرده است (این چیزی نیست که شما فکر می کنید - آنها در واقع اطلاعات 100٪ دقیق را به شما می دهند). شما خواهید فهمید که چگونه قانون جذب را وادار کنید تا آنچه را که همیشه می‌خواستید «انجام دهد» (این ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید -- فقط به یک تنظیم کوچک نیاز دارد). و از هدر دادن سالهای عمر خود با آرزوی راهی بهتر دست بردارید... و در نهایت پول، روابط، سلامتی و موفقیتی را که همیشه آرزویش را داشتید جذب و آشکار کنید.

هر چیزی که می خواهید در انتظار شما بوده است. و تو را به همان اندازه می خواهد. بالاخره زمان ادعای همه چیز فرا رسیده است.

این آخرین کتاب قانون جذب است که باید بخوانید.

کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

اندرو کپ
اندرو کاپ پس از سال‌ها تلاش و از دست دادن شرکت و دوست دختر قدیمی‌اش در یک هفته، می‌دانست که چیزی باید تغییر کند. و تا زمانی که راهی برای بازگشت پیدا نکند، هرگز از زندگی ای که برایش این همه زحمت کشیده لذت نخواهد برد. در همان لحظه بود که سرانجام تصمیم گرفت قانون جذب را صادقانه امتحان کند.در عرض سه ماه، او در یک رابطه سالم تر از همیشه بود. در عرض چهار، او بیشتر از همیشه درآمد داشت. و در عرض شش، به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی که در زندگی او اشتباه بود، بالاخره درست شد.
دسته بندی های آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید
قسمت هایی از آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید (لذت متن)
- ابتدا درون را تغییر دهید و در نتیجه بیرون تغییر خواهد کرد. - افکار سالم تر باعث می شود که ما احساسات مثبت بیشتری احساس کنیم، و این احساسات به فرآیند تجلی قدرت می افزایند. - واقعیت یک سازه انرژی است. همه چیز یک ساختار انرژی است. - کائنات از شما می خواهد که آنچه را که می خواهید داشته باشید! در واقع، هر چیزی که شما می خواهید… به معنای واقعی کلمه، می خواهد که به سمتتان بازگردد!