کتاب پنج حرکت بعدی شما

Your Next Five Moves
(تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار)
کد کتاب : 57137
مترجم :

شابک : 978-6227666076
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پنج حرکت بعدی شما اثر پاتریک بت دیوید


شماره 1 وال استریت ژورنال
یک کتاب پرفروش بین المللی
کتابی از خالق Valuetainment، کانال پر بازدید یوتیوب برای کارآفرینان، راهنمای عملی و موثری برای شفاف‌تر فکر کردن و دستیابی به جسورانه‌ترین اهداف تجاری شما ارائه شده است.
هم کارآفرینان موفق و هم استادان بزرگ شطرنج این چشم انداز را دارند که به مهره های مقابل خود نگاه کنند و پنج حرکت بعدی خود را پیش بینی کنند. در این کتاب، پاتریک بت دیوید این مهارت را به روشی ارزشمند ترجمه می کند که برای افراد با عملکرد بالا در تمام سطوح کسب و کار کاربرد دارد. چه احساس کنید که به دیوار برخورد کرده اید، انرژی خود را از دست داده اید، یا به دنبال استراتژی های نوآورانه برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی هستید، پنج حرکت بعدی شما پاسخ هایی دارد.

آنچه در این کتاب به دست خواهید آورد:
شفافیت در مورد آنچه می خواهید و چه کسی می خواهید باشید.
استراتژی برای کمک به استدلال در اتاق جنگ و اتاق هیئت مدیره.

تاکتیک های رشد برای زمان های خوب و بد.
مهارت هایی برای ایجاد تیم مناسب بر اساس ارزش های قوی.
بینش در بازی های قدرت و هنر استفاده از اهرم.
این کتاب با ترکیب این اصول و مکاشفات ناشی از ظهور خود پاتریک به عنوان مدیر عاملی موفق به کتابی مفید و جذاب تبدیل شده است. «پنج حرکت بعدی شما»برای هر مدیر اجرایی، استراتژیست یا کارآفرین جدی ضروری است.

کتاب پنج حرکت بعدی شما

پاتریک بت دیوید
داستان شگفت انگیز پاتریک با مهاجرت خانواده اش به آمریکا در 10 سالگی آغاز می شود. والدین وی در جریان انقلاب ایران به عنوان پناهنده از ایران فرار کردند و سرانجام تابعیت ایالات متحده را دریافت کردند. پس از دبیرستان، پاتریک به ارتش ایالات متحده پیوست و قبل از شروع مشاغل تجاری در صنعت خدمات مالی در 101 هوایی خدمت کرد. پس از تصدی با چند شرکت سنتی، از وی الهام گرفت که PHP Agency Inc. ، یک شرکت فروش ، بازاریابی و توزیع بیمه را راه اندازی کند - و این کار را قبل از 30 سالگی انجام داد.
نکوداشت های کتاب پنج حرکت بعدی شما
Patrick is unusual because he’s a highly successful business person but he’s [also] a thinker
پاتریک عجیب است زیرا او یک تاجر بسیار موفق است، اما او در عین حال یک متفکر است.
Robert Greene

Patrick helps entrepreneurs understand exactly what they need to do next.
پاتریک به کارآفرینان کمک می کند تا بفهمند دقیقا چه کاری باید انجام دهند.
Brian Tracy

قسمت هایی از کتاب پنج حرکت بعدی شما (لذت متن)
هیچ چیزی اهمیت ندارد مگر این که بفهمید چه چیزی به شما انگیزه میدهد و می خواهید چه کسی باشید. بیشتر اوقات مشاوران و مجریان فرض میکنند که خواسته ی تمام افراد یکسان است. وقتی با مدیرعامل یا موسس شرکتی حرف میزنم سوالاتی را مطرح میکنم. پیش از هر توصیه ای، تا حد ممکن در مورد اینکه این فرد میخواهد چه کسی باشد و از زندگی چه چیزی می خواهد اطلاعات کسب میکنم. متوجه هستم که همه نمیدانند می خواهند چه کسی باشند. طبیعی است که افراد فورا همهی پاسخها را نداشته باشند. به یاد داشته باشید که این پرسش - و هر حرکتی در این کتاب - یک فرآیند است. تمام مثال هایی که میزنم و داستانهایی که میگویم در اختیارتان است. هدف آنها به تأمل واداشتن شما و شناختن بهتر خودتان است. اگر در این لحظه پاسخ روشنی به این سوالات ندارید، بدانید که بیشتر افراد مانند شما هستند. همه ی این چیزها را به این دلیل می پرسم که ذهنتان را باز نگه دارید و با هدف به موقع به این پرسش ها، به خواندن ادامه دهید.