کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست

Diets Don't Work
(می توانید به سرعت وزن کم کنید و سر وزن خود باقی بمانید)
کد کتاب : 57559
مترجم :
شابک : 978-6227546569
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست اثر باب شولرتز

قطعا نمی توانید در برابر خرید این کتاب "از رژیم لاغری کاری ساخته نیست" مقاومت کنید!

این کتاب که با عنوان فرعی (می توانید به سرعت وزن کم کنید و سر وزن خود باقی بمانید) توسط نشر "کتابسرای میردشتی" چاپ شده است به دقت مسئله ای اپیدمی شده را آنالیز می کند. این کتاب راهکارهایی برای شما دارد که در نوع خود بسیار جدید و کاربردی هستند. می توانید با خیالی آسوده خود را به آن بسپارید. نویسنده این اثر یعنی "باب شولرتز" با رویکرد تازه ای مسئله رژیم غذایی، اضافه ورزن و لاغری را موضوع بحث خود قرار داده است که همین مشخصه در کیفیت اثر نقش بسزایی داشته است. این کتاب درواقع مجموعه ای از همایش ها و سمینارهایی را که شولرتز برگزار کرده است را مدون نموده تا خوانندگان با رئوس کلی کار این متخصص آشنا شوند. این کتاب شما را به سمت یک زندگی سالم سوق می دهد و دیدگاه شما را نسبت به سلامت بدن تغییر خواهد داد. شاید وقتش رسیده باشد که با این رویکرد جدید روبه رو شویم و آنرا به کار ببندیم.

کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست

باب شولرتز
باب شوارتز (متولد: 1960) یک شرکت سازنده سریال و رهبر جهانی شناخته شده در زمینه فناوری و شرکت های اینترنتی با مصرف کننده است. او بیش از 1 میلیارد دلار خروج برای سهامداران و موسسان از طریق خرید از آمازون ، eBay ، Nordstrom ، Packard Bell ، First American ، Cendant ، Aetna و دیگران تولید کرده است.
دسته بندی های کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست
قسمت هایی از کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست (لذت متن)
در بخش اول این کتاب در مورد نتیجه ی رژیم های غذایی توضیح داده شده و گفته شده از هر دویست نفر تنها یک نفر پس از طی دوران رژیم غذاییش به وزن دلخواهش رسیده است. شوارتس نشان می دهد مردم پس از رژیم غذایی تصور می کنند باید لاغر شوند ولی نتیجه چندان دل خواه شان نیست. او درباره ی این موضوع در کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست می گوید: «رژیم گرفتن برای کم کردن وزن مثل این است که بخواهید با نفت آتش را خاموش کنید. رژیم غذایی نه فقط مشکل را حل نمی کند، بلکه با توجه به آن چه من به آن «ذهنیت رژیم غذایی» می گویم، اوضاع را وخیم تر می کند. ذهنیت رژیم غذایی به این دلیل مطرح است که در جامعه ما همه فکر می کنند تنها راه کم کردن وزن، رژیم غذایی است. اما رژیم غذایی هرگز نتیجه مثبت و مداومی ندارد. به جای آن باعث می شود درباره خود احساس بدتری پیدا کنید. احتمالا به سلامتی شما هم لطمه می زند.» بخش دوم کتاب از رژیم لاغری کاری ساخته نیست «از بین بردن ذهنیت رژیم غذایی لاغری» است نویسنده درباره ی عادات نادرست غذایی سخن می گوید. در این فصل سی سوال درباره ی علت غذا خوردن و رابطه ی آن با ابعاد مختلف زندگی گذاشته شده است که سبب می شود خواننده ی کتاب با مطالعه ی و پاسخ دقیق به آن ها، به جایگاه و تاثیر غذا خوردن در زندگی اش برسد. باب شوارتز درباره ی دلایل غذا خوردن و پرخوری در این بخش می گوید: «هدف من از این که از شما می خواهم به دلایل خوردن توجه کنید، توجه به 3 جنبه است. اول، وقتی به دلایل ذهنی نه به دلایل جسمانی غذا می خورید، متوجه می شوید که رژیم غذایی لاغری هرگز موثر واقع نمی شود زیرا به دلایل ذهنی بهای لازم داده نمی شود . دوم، باید به این دلایل توجه کنید تا به تفاوت میان «ذهنیت رژیم غذایی» و ذهنیت طبیعی لاغر بودن پی ببرید و ببینید که در حال حاضر تا چه اندازه ارتباط با بدن تان را از دست داده اید. سوم، با بررسی دقیق این دلایل به این نتیجه می رسید که دلایل عمیق تری وجود دارد که من به آن «قوانین شخصی» می گویم.»