کتاب وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می دهد

When Grandma Gives You a Lemon Tree
کد کتاب : 58100
مترجم :
شابک : 978-6227437669
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می دهد اثر جیمی دینیهن

در کتاب "وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد" نوشته‌ی جیمی دینیهن (Jamie L B Deenihan)، شخصیت اصلی داستان با چالشی غیرمنتظره روبرو می‌شود. لولا، که مدتی قبل از تولدش با شوق و ذوق زیاد هدایای مورد انتظارش را لیست کرده بود، حالا به‌جای آن‌ها از مادربزرگش یک نهال لیمو به عنوان هدیه دریافت می‌کند. اما واقعا چه کاری با یک نهال لیمو می‌توان انجام داد؟ این کتاب در گام به گام با ماجراهای پس از دریافت این هدیه پیش می‌رود و نشان می‌دهد چگونه یک نهال کوچک می‌تواند به فرصتی برای تحقق آرزوی لولا تبدیل شود.

در طول داستان، لولا یاد می‌گیرد که هدایت نهال لیمو و مراقبت از آن یک فرصت است تا به خواسته‌های دوردست خود نزدیک شود. این داستان کودکان را با اهمیت تلاش و کارآفرینی آشنا می‌کند و آن‌ها را به این باور می‌اندازد که هنگامی که برای تحقق آرزوها و اهداف خود تلاش می‌کنند، می‌توانند لذتی دوچندان از موفقیت‌های خود ببرند. این کتاب که توسط لورن روکا تصویرگری شده و توسط سیده هستی حسینی به فارسی ترجمه شده است، مناسب برای کودکان و والدینی است که می‌خواهند کودکان خود را به مفاهیم مهمی مثل کارآفرینی و پیگیری آرزوها آشنا کنند.

کتاب وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می دهد

جیمی دینیهن
جیمی دینیهن معلم کلاس اول و متخصص خواندن برای بیش از یک دهه بود. پس از اینکه شوهرش در سال 2015 به بیماری تومور مغزی مبتلا شد، او مدتی از کلاس درس خارج شد تا با خانواده اش در خانه باشد ، به صورت پاره وقت تدریس کند و بر نوشتن تمرکز کند.
نکوداشت های کتاب وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می دهد
In this debut picture book, Deenihan offers a charmingly literal rendition of the proverbial phrase ‘when life gives you lemons, make lemonade,’ with a colorful and cute story of a child who gets an unwanted birthday gift from grandma: a lemon tree.
در این اولین کتاب تصویری، دینهان ترجمه تحت اللفظی جذابی از عبارت ضرب المثل "وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست کنید" را ارائه می دهد، با داستانی رنگارنگ و زیبا از کودکی که یک هدیه تولد ناخواسته از مادربزرگ دریافت می کند: یک درخت لیمو.
Booklist Booklist

Rocha’s colors and characters leap right off the page, encouraging readers to get out into the world and create life, beauty, and some great-tasting lemonade
رنگ ها و شخصیت های روچا بلافاصله از صفحه خارج می شوند و خوانندگان را تشویق می کنند تا به دنیای کتاب بروند و زندگی، زیبایی و مقداری لیموناد با طعم عالی خلق کنند.
Kirkus

قسمت هایی از کتاب وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می دهد (لذت متن)