کتاب فرگال از کوره در می رود

Fergal is Fuming!
کد کتاب : 58137
مترجم :
شابک : 978-6227437324
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فرگال از کوره در می رود اثر رابرت استارلینگ

در داستان "فرگال از کوره در می‌رود"، به تعدادی وقت‌هایی اشاره می‌شود که فرگال به فشارها و انتظارهای مختلفی واکنش نشان می‌دهد. او اغلب در این مواقع عصبانی می‌شود و از کوره در می‌رود. برای مثال، وقتی بابا به او می‌گوید که میز شام آماده است، اما او دلش می‌خواهد بازی کند، یا وقتی مربی به او می‌گوید که دروازه‌بان باشد اما او نمی‌خواهد. در این مواقع، فرگال برای دیگران دردسرساز می‌شود و باعث مشکلاتی می‌شود، مثل سوختن شیرینی‌های آقا خرس و ... ولی مامان فرگال یک راهکار جادویی دارد تا او را آرام کند. این راهکار شامل شمارش از یک تا ده می‌شود و به نظر می‌رسد که به فرگال کمک می‌کند تا آرام شود.

فرگال یک مجموعه چند جلدی است و دو جلد دیگر با عناوین "فرگال به اردو می‌رود" و "فرگال با فرن آشنا می‌شود" نیز در ادامه داستان‌های او قرار دارند.

نویسنده داستان، روبرت استارلینگ، علاوه بر نوشتن، به تصویرگری و تدریس به کودکان مشغول است و زندگی و کار او در انگلستان ادامه دارد.

کتاب فرگال از کوره در می رود

رابرت استارلینگ
رابرت استارلینگ در مدرسه شروع به ابله سازی موجودات و شخصیت ها کرد و از آن زمان متوقف نشده است. او در بریستول انگلستان زندگی و کار می کند، و وقتی از شخصیت های جدید استفاده نمی کند یا داستان نمی نویسد، می توان او را در حال مجسمه سازی، دم کردن قهوه یا آموزش بچه ها پیدا کرد.