کتاب ذهن قدرتمند ما

My Strong Mind
(داستانی درباره ی تقویت مهارت هدف گذاری)
کد کتاب : 58139
مترجم :
شابک : 978-6227437263
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 30
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن قدرتمند ما اثر نیلس فان هوف

جک و کیت دوستان خوبی هستند.
آن‌ها در مدرسه یاد می‌گیرند چه‌طور قدرت ذهنی خود را پرورش دهند.
این دو نفر سعی می‌کنند هدف‌هایی داشته باشند و برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش کنند...
بیایید ببینیم جک و کیت چه‌طور با برنامه‌ریزی روزانه و هدف‌گذاری زمان‌دار می‌توانند کارهایشان را با تمرکز و بدون حواس‌پرتی انجام دهند.
اگر می‌خواهید به‌ساده‌ترین شکل ممکن به کودکانتان تعهد، اشتیاق، استقامت و مثبت‌اندیشی را بیاموزید، کتاب « ذهن قدرتمند ما» را برای کودکتان بخوانید. در این کتاب کودکان با مفهوم تعهد آشنا می‌شوند و یاد خواهند گرفت که چگونه از ذهن قدرتمندشان برای سخت‌کوشی در راه رسیدن به اهدافشان استفاده کنند. حتما کودکان‌مان نیز در زندگی با مشقت و سختی روبرو خواهند شد. بنابراین، باید برای رسیدن به اهدافشان در زندگی، متعهدانه در همه‌ی زمینه‌ها تلاش کنند: در زمین مسابقه و فعالیت‌های ورزشی، حین انجام تکالیف مدرسه، اوقات فراغت و یا حتی وظایف ساده خانه.
در « ذهن قدرتمند ما» با مثال‌های جک و جیل برای تعیین هدف و ایجاد انگیزه در راه رسیدن به آن آشنا می‌شویم. آنها با ما راه خلاقیت، تمرکز، استفاده از زمزمه‌ی مثبت ذهنی و پلکان هدف‌گذاری را به اشتراک می‌گذارند.

کتاب ذهن قدرتمند ما

نیلس فان هوف
نیلسفان هوف پدر دو دختر است و با همسرش در ملبورن استرالیا زندگی می کند. او مدافع و نویسنده سختی روانی است. او امیدوار است با کتاب های خود بتواند تغییر مثبتی ایجاد کند ، گفتگو را ارتقا دهد و به کودکان در یادگیری اعتماد به نفس ، تاب آوری و طرز فکر مثبت کمک کند.