کتاب دنیای پس از مرگ

After Death
کد کتاب : 58534
مترجم :
شابک : 964-597321X
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 197
سال انتشار شمسی : 1376
سال انتشار میلادی : 1946
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دنیای پس از مرگ اثر موریس مترلینک

کتاب حاضر یکی از آثار معروف موریس مترلینگ به شمار آمده و مسائل بحث برانگیزی را درباره‌ی جهان بعد از مرگ مطرح کرده است. این مسائل ضمن این‌که ساده می‌نمایند، در عین حال پیچیده و پراکنده هستند ، به طوری که ایجاد ارتباط منطقی میان مسائل مزبور بعضا دشوار بوده و دیدگاه‌های متفاوتی را درباره یک موضوع خاص عرضه می‌کند . دلیل عمده آن این است که شادروان ذبیخ الله منصوری مطالبی را از دیگر آثار مترلینگ به اصل این کتاب افزوده است.

موریس مترلینگ در کتاب «دنیای پس از مرگ» به مسائل جهان پس از مرگ یا رستاخیز می‌پردازد. قلم موریس مترلینگ به گونه‌ای است که غالبا در کتاب‌های خود ضد و نقیض می‌گوید و لذا به طرزی غیرمنتظره فکر خواننده را برای درک بهتر باز می‌کند.

مترلینگ می‌گوید :

« من ادعا ندارم که چیزی را می‌دانم ، من یک پژوهش‌گر هستم که دائما حقیقت را جستجو می‌کنم . من هیچ خجالت نمی‌کشم که نظریه و فکری را که دیروز ابراز کردم ، امروز انکار کنم ، و نوشته‌های امروز من به کلی مخالف با نوشته‌ی دیروز من باشد »

کتاب دنیای پس از مرگ

موریس مترلینک
موریس پُلیدور ماری برنار مترلینک (به فرانسوی: Maurice Polydore Marie Bernard Maeterlinck) نویسنده، شاعر و فیلسوف بلژیکی بود.مترلینک در سال ۱۸۶۲ در شهر گنت در قسمت فلاندر کشور بلژیک متولد شد. زبان آلمانی و فرانسه را در خانواده فراگرفت و در مدرسه زبان لاتین آموخت. وی تحصیلات مقدماتی را در مدرسه سن بارب به پایان برد و جهت فراگیری رشته حقوق، فلسفه و حشره‌شناسی وارد دانشگاه گردید و مدارج آن را با موفقیت پشت سر نهاد و پس از فارغ‌التحصیلی به سال ۱۸۸۴ به عضویت کانون وکلای دادگستری شهر کان د...