کتاب خرسی و ترس

When I Feel Scared
کد کتاب : 58980
مترجم :
شابک : 978-9643892197
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خرسی و ترس اثر کرنلیا ماداسپلمن

آموزش شناخت و کنترل احساسات، به ویژه احساسات ناراحت کننده و ترسناک، یک موضوع بسیار حائز اهمیت برای کودکان است. مجموعه کتاب‌هایی که ساده و آموزنده‌اند، به کودکان کمک می‌کنند تا احساسات خود را بهتر درک کنند و نهایتا بتوانند آن‌ها را کنترل کنند. بسیاری از کودکان با ترس روبه‌رو می‌شوند، و این کتاب با استفاده از کلمات و تصاویر آرامش‌بخش، به آن‌ها کمک می‌کند تا این ترس‌ها را شناسایی کنند و راه‌های جدیدی برای مواجهه با آن‌ها را یاد بگیرند.

یک خرس کوچک در ابتدا تعدادی از چیزهایی که وی را می‌ترسانند، مانند رویاهای ناخوشایند یا سرسره‌های بلند و ترسناک، و حتی زمانی که مادرش او را ترک می‌کند، توصیف می‌کند. گاهی وقت‌ها او احساس ترس می‌کند ولی نمی‌داند چرا! اما او به تدریج یاد می‌گیرد که کارهایی وجود دارند که می‌تواند انجام دهد تا احساس بهتری داشته باشد. بخش "یادداشت به والدین و معلمان" نیز پیام‌های مثبت کتاب را تقویت می‌کند و راهنمایی‌های مفیدی برای والدین و مربیان ارائه می‌دهد.

کتاب خرسی و ترس

کرنلیا ماداسپلمن
کورنلیا ماداسپلمن، قبل از اینکه تمام وقت به نویسندگی و هنر بپردازد ، با کودکان و خانواده درمانگر بود. او یازده کتاب برای کودکان نوشته است که به آنها در مدیریت احساسات و شرایط سخت زندگی کمک می کند.