کتاب داستان یک دوست خیالی

Imaginary Fred
کد کتاب : 62162
مترجم :
شابک : 978-6222740344
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

«اوئن کالفر» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب داستان یک دوست خیالی اثر اوئن کالفر

کتاب «داستان یک دوست خیالی» اثری نوشته ی «اوئن کالفر» است که اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید. «فرد» یک دوست خیالی است که مانند پر در ابرها معلق می ماند و انتظار کودکی تنها را می کشد که با یک آرزو، او را به دنیای واقعی بیاورد. او همراهی وفادار است و سعی می کند اعتماد به نفس مورد نیاز برای داشتن دوستان واقعی را در کودکان به وجود آورد. وقتی کودک تنها، یک دوست واقعی پیدا کند، «فرد» کم کم محو می شود تا این که باد، او را روی ابرها بازمی گرداند تا او دوباره منتظر آرزوی یک کودک تنهای دیگر باشد. «فرد» وقتی پیش کودکی تنها به نام «سم» می رود، بسیار خوشحال است. آن ها لحظات شاد زیادی را با هم می گذرانند: اجرای نمایشنامه، کتاب خواندن، و حتی سر درآوردن از این که توالت ها چگونه کار می کنند. با این حال، وقتی «سم» بالاخره با یک دوست واقعی آشنا می شود، «فرد» می داند که باید از پیش «سم» برود و یک بار دیگر روی ابرها بازگردد.

کتاب داستان یک دوست خیالی

اوئن کالفر
اوئن کالفر (Eoin Colfer) نویسنده و کمدین ایرلندی است.او تا پیش از آن که نویسنده‌ای حرفه‌ای شود، سال‌ها در عربستان سعودی، تونس، ایتالیا و ایرلند معلم بود.نخستین کتاب او بنی و عمر که به سال ۱۹۹۸ منتشر شد، بسیار مورد توجه خوانندگان ایرلندی قرار گرفت و توانست به لیست کتاب‌های مختلف دفتر بین‌المللی کتاب‌های نوجوانان (Honor List IBBY) راه یابد.بنی و بِیب که دنبالهٔ کتاب قبلی است، در سال ۱۹۹۹ چاپ شد و نامزد جایزهٔ بیستر (کتاب کودک ایرلند) در سال ۲۰۰۰ شد که پیرو آن، دیپل...
نکوداشت های کتاب داستان یک دوست خیالی
An uplifting and funny book.
کتابی روحیه بخش و بامزه.
BookTrust

A quirky, funny, and irresistible story.
داستانی عجیب، خنده دار، و غیر قابل مقاومت.
Barnes & Noble

A dazzlingly original book.
کتابی که به شکل خیره کننده ای بدیع است.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب داستان یک دوست خیالی (لذت متن)
سردرد آدم را کلافه می کند؛ درد نیش زنبور از آن هم بدتر است. اما بدتر از درد نیش زنبور در روزی بارانی، چیزی است به نام... تنهایی. تنها بودن اصلا کیف نمی دهد.

پنج دقیقه ی اولش خوب است اما بعدش دیگر تعریفی ندارد. و اگر تنها باشی، تنهایی! نمی شود آرزوی داشتن دوست کنی و یکهو دوستی از راه برسد.

معمولا که اینجوری است. می توانی آنقدر آرزو کنی تا زیر پایت علف سبز شود، اما هیچ دوست خیالی ای از راه نمی رسد. مگر اینکه...