کتاب گیتار برای همه

Guitar For All
آهنگ های محبوب (تیراندو)
کد کتاب : 62709
شابک : 978-6226640213
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب گیتار برای همه اثر محمد راسخی پور

کتاب "گیتار برای همه" با عنوان فرعی "آهنگ های محبوب تیراندو"، اثری است از "محمد راسخی پور" که برای هنرجویان و علاقمندان به موسیقی تالیف شده است. این اثر که در صد و چهل و چهار صفحه به همت نشر جامی به چاپ رسیده است، توسط یکی از نویسندگان جوان عرصه‌ی موسیقی به نگارش درآمده که نیاز جامعه‌ی امروز موسیقی را بهتر از هر کسی درک و شناسایی کرده و در کتاب "گیتار برای همه" به آن پاسخ داده است. "محمد راسخی پور" که سال‌ها به تدریس گیتار مشغول است، پیش از این کتاب‌های دیگری نیز در زمینه‌ی موسیقی به چاپ رسانده است و رزومه‌ی پرباری را در این زمینه به همراه دارد.
وی در کتاب "گیتار برای همه" به سراغ "آهنگ های محبوب" رفته که بسیاری از هنرجویان کنجکاو دانستن نت‌های آنان هستند و مرتب در اینترنت یا کلاس‌های موسیقی به دنبالشان می‎باشند. "محمد راسخی پور" با گردآوری نت‌های مربوط به این "آهنگ‌ های محبوب"، این امکان را به هنرجویان موسیقی داده است تا همه‌ی آنها را یکجا در اختیار داشته باشند و تمرین کنند.
یکی از مواردی که در یادگیری هرچه بهتر موسیقی به هنرجو کمک می‎کند، نواختن قطعه‌ای است که خود نیز به آن تعلق‌‌خاطر دارد و شنیدنش برای شخص نوازنده دلپذیر است. چنین قطعه‌ای بیشتر در حافظه می‌نشیند و دست‌ورزی با این قطعات، کار را برای نواختن قطعات دیگر آسان خواهد کرد. سطحی که مولف در کتاب "گیتار برای همه" در نظر گرفته، از لحاظ سختی در حد متوسط قرار دارد و نت‌ها متناسب با این سطح، گاه کوتاه‌تر، ساده‌تر و یا به صورت گزینشی از قسمت محبوب قطعه‌ی اصلی آورده شده‌اند.

کتاب گیتار برای همه

محمد راسخی پور
محمد راسخی پور متولد سال 1365، وی فعالیت موسیقی خود را از سال هفتاد و نه آغاز کرد در سال هشتاد و شش وارد دانشگاه موسیقی شده و در سال نود در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد؛وی همچنان در دوران دانشجویی به تدریس گیتار پرداخت و اطلاعات خود را در زمینه یک متد آموزشی جامع درباره ی گیتار الکتریک کامل نمود در سال ۹۳ کتاب او با عنوان گیتار برای همه در دو جلد وارد بازار شد.وی همچنین نویسنده ی کتاب چگونه یک استودیوی موسیقی خانگی داشته باشیم نیز است.از فعالیت های او میتوان علاوه بر تدریس ؛تحقیق؛ آهنگ سازی ...
دسته بندی های کتاب گیتار برای همه