کتاب فلسفه: شاخه ها و مکتب ها

The Stanford encyclopedia of philosophy
دانشنامه فلسفه استنفورد (3 )
کد کتاب : 64099
مترجم :
شابک : 978-6220403906
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 735
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه: شاخه ها و مکتب ها اثر مجموعه ی نویسندگان

اثر پیش رو که "دانشنامه فلسفه استنفورد3" نام دارد، به بررسی "شاخه ها و مکتب ها" در فلسفه می‌پردازد. کتاب حاضر که به سرپرستی "مسعود علیا" ترجمه و تدوین شده است، حاصل پژوهش و قلم محققینی همچون "بیورن رمبرگ"، "کریستین گسدال" و "دیوید وودراف اسمیت" می‌باشد.
"دانشنامه فلسفه استنفورد3" مجموعه‌ مقالاتی است که موضوعاتی را در رشته عمومی فلسفه پوشش می‌دهد. با این حال، بر خلاف سایر دانشنامه‌ها و فرهنگ لغت‌های منتشر شده، این پروژه به گونه‌ای طراحی شده است که مقالات را می‌توان توسط متخصص یا گروهی از متخصصان در این زمینه نگهداری و به روز کرد و آن را به یک پروژه ادبی و متن باز پویا تبدیل کرد. بنابراین، در صورت آشکار شدن تحقیقات و نتایج فلسفی جدید، مقالات در معرض اصلاح هستند. اما آنچه هم اکنون پیش روی مخاطب قرار گرفته، به روزترین اثر از این مجموعه است که "دانشنامه فلسفه استنفورد3" نام گرفته و زیر نظر "مسعود علیا" تدوین شده است.
در این پروژه، یک هیئت تحریریه بر ارسال تمام ورودی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های ورودی‌های موجود نظارت می‌کند تا آثار ثبت شده از ارزش علمی بالایی برای محققان برخوردار باشد. مقالات معمولا از مرورهای کوتاه و روشنگرانه گرفته تا مقدمه‌های گسترده و موضوعات تخصصی را شامل می‌شود. کتاب‌شناسی‌های گسترده‌ای که هر مدخل حاوی آنهاست، به‌ طور ویژه‌ای ارزشمند است و گاه به صورت خلاصه و گاه یک منبع تحقیقی جامع است. "بیورن رمبرگ"، "کریستین گسدال" و "دیوید وودراف اسمیت" که هر یک از نویسندگان صاحب قلم در حوزه‌ی فلسفه به شما می‎روند، در زمره‌ی مولفین این اثر هستند و "دانشنامه فلسفه استنفورد3" را در بیش از هفتصد صفحه، در اختیار مخاطبین قرار داده‌اند.

کتاب فلسفه: شاخه ها و مکتب ها

دسته بندی های کتاب فلسفه: شاخه ها و مکتب ها