کتاب کواکتیو کوچینگ

Co-active coaching
چارچوبی قطعی برای تحول در کار و زندگی
کد کتاب : 64826
مترجم :
شابک : 978-6008913825
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 287
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کواکتیو کوچینگ اثر هنری کیمسی

کناب کواکتیو کوچینگ جوهر آنچه را که برای طراحی و حفظ روابط کوچینگ موفق، مشارکتی و توانمند نیاز است را در بر می گیرد. نویسندگان به تفصیل مدل انعطاف‌پذیر و تطبیقی خود را توصیف می‌کنند که دستور کار مشتری را در قلب مشارکت کوچینگ قرار می‌دهد، مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را تعریف می‌کند، ده‌ها نمونه مکالمه کوچنیگ را ارائه می‌کند، و یک مجموعه ابزار مربی پرقدرت شامل بیش از 35 تمرین، پرسشنامه. ، چک لیست ها، و فرم هایی برای تبدیل این اصول و تکنیک های اثبات شده به طور برجسته عملی و بلافاصله قابل اجرا را ارائه می دهد. کشف کنید که چه چیز جدیدی در این کار کلاسیک وجود دارد که به تعریف رشته ی کوچنیگ کمک کرد.
با اولین ویرایش کواکتیو کوچینگ، لورا ویتورث و نویسندگان پیشگام او زمینه را برای چیزی که به یک پدیده فرهنگی و تجاری تبدیل شده است، آماده کردند و به راه اندازی تمرین حرفه ای کوچینگ کمک کردند. مدل کوچنیگ مشارکتی انعطاف‌پذیر آن‌ها به عنوان یک فرآیند ارتباطی متحول کننده که همکاران و هم تیمی‌ها، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند از آن برای ایجاد روابط قوی و مشارکتی استفاده کنند، امتحان خود را پس داده است.
در این نسخه جدید، نویسندگان واقعیت امروزی را منعکس می‌کنند که چگونه کوچینگ از تمرکز اولیه خود بر مهارت‌های زندگی فراتر رفته و به بخشی جدایی‌ناپذیر از جعبه ابزار سازمان برای رهبران در حال توسعه تبدیل شده است. کواکتیو کوچنیگ که قبلا به‌عنوان منبع قطعی در ده‌ها برنامه توسعه شرکتی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گرفت، به‌روزرسانی شده است تا شامل آخرین اصطلاحات و انواع نمونه‌های مربیگری تازه برگرفته از تجربیات دست اول نویسندگان با هزاران کارآموز و مشتری بین‌المللی مربیگری باشد. مجموعه ابزار مربی پر قدرت به بیش از 35 تمرین، پرسشنامه، چک لیست و فرم های قابل تکرار گسترش یافته است.

کتاب کواکتیو کوچینگ

هنری کیمسی
هنری کیمسی یکی از بنیانگذاران و طراح ارشد برنامه های یادگیری تجربی و پیشرو در موسسه آموزشی Co-Active (CTI) است.
نکوداشت های کتاب کواکتیو کوچینگ
The authors and the visionary network they lead provide an effective methodology to work with change at personal and organizational levels.
نویسندگان و شبکه ای که آنها رهبری می کنند، روشی موثر برای کار با تغییرات در سطوح شخصی و سازمانی ارائه می دهند.
Lynne Twist

Co-Active Coaching insightfully reveals how to unlock a person s potential and enlighten their past, present and future.
این کتاب بطور دقیق نشان می دهد که چگونه می توان پتانسیل یک فرد را گشود و گذشته، حال و آینده او را روشن کرد.
Michael Cheah

قسمت هایی از کتاب کواکتیو کوچینگ (لذت متن)
کوچینگ معمولا با یک فرآیند اولیه آغاز می شود که بخشی از آن شامل آشنا کردن کوچی و بخشی از آن شامل کشف استعدادها و نقاط ضعف درونی کوچی به وسیله ی خود اوست. این زمینه سازی، کوچی را با فرایند کوچینگ آشنا می کند، فرصتی برای طراحی رابطه ی مشترک پیش روی او و کوچ قرار می دهد و مسائل و اهدافش را روشن می کند. هیچ فرم استانداردی برای این کار وجود ندارد. بعضی از کوچ ها با مصاحبه ای کوتاه و یک یا دو صفحه سوال که همگی در جلسه ی اولیه ارائه می شود کار را شروع می کنند. بعضی دیگر شاید برای شروع از ارزیابی جنبه های مختلف و مصاحبه با همکاران، زیردستان مستقیم یا اعضای خانواده در چندین جلسه استفاده کنند. این فرآیند اولیه می تواند در قالب دیدار کاری در محلی بیرون از دفتر کار هم برگزار شود.