کتاب چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟

The First 20 Hours
کد کتاب : 17264
مترجم :
شابک : 978-6008913320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 287
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟ اثر جاش کافمن

در "چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟" ، جاش کافمن رویکردی منظم برای دستیابی به مهارت های سریع ارائه می دهد. نحوه یادگیری هر گونه مهارت جدید در سریع ترین زمان ممکن. روش او به شما نشان می دهد که چگونه مهارتهای پیچیده را تجزیه کنید ، به حداکثر رساندن تمرین مولد و از بین بردن موانع یادگیری رایج بپردازید. با انجام فقط 20 ساعت تمرین متمرکز ،قدمی بزرگی رو به جلو خواهید داشت. کافمن شخصا روشهای موجود در این کتاب را آزمایش کرده است. شما یک صندلی ردیف جلو خواهید داشت زیرا او یک تمرین یوگا شخصی را توسعه می دهد. در اینجا چند تکنیک ساده که او آموزش می دهد آورده شده است.
سطح عملکرد هدف خود را تعیین کنید: سطح مهارت مورد نظر خود را به شکلی ، آنچه را که می خواهید به دست بیاورید ، و آنچه انجام می دهید قادر به انجام آن هستید ، مشخص کنید. اگر خرده مولفه ها را تجزیه کنید ، راحت تر می توان فهمید که مهمترین آنها کدام است و موارد اول را تمرین می کنید.
رفع موانع تمرینی: از بین بردن حواس پرتی های متداول و تلاش غیر ضروری ، نشستن و تمرکز روی تمرین ها را آسان تر می کند.
ایجاد حلقه های بازخورد سریع: گرفتن اطلاعات دقیق و واقعی در مورد عملکردی که در حین انجام عمل انجام می دهید ، پیشرفت را بسیار آسان تر می کند.آیا می خواهید نقاشی پرتره ، راه اندازی یک استارت آپ ، پرواز یک هواپیما ، یا اره برقی با شعله های آتش را انجام دهید ، 20 ساعت اول به شما کمک می کند تا اصول اولیه مهارت را یاد بگیرید. . . و در طول راه از آن لذت بیشتری ببرید.

کتاب چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟

جاش کافمن
جاش کافمن معلم تجاری مستقل، فعال آموزش و پرورش و نویسنده کتاب شخصی The Personal MBA: Master the Art of Business است.رویکرد منحصر به فرد، چند رشته ای جوش در زمینه آموزش کسب و کار به صدها هزار خواننده در سرتاسر جهان کمک کرده است که مفاهیم پایه و اساس کسب و کار را با اصطلاحات خاص خود به کار گیرند، و کارهای وی در BusinessWeek ،Fortune و Fast Company و همچنین وب سایت های با نفوذ مانند Lifehacker ،HarvardBusiness.org، ابزارهای جالب و وبلاگ ست گودیننمایش داده شده است.
دسته بندی های کتاب چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟
نکوداشت های کتاب چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟
Lots of books promise to change your life. This one actually will.
بسیاری از کتاب ها نوید تغییر بزرگی در زندگی شما را می دهند. این کتاب یکی از آنهاست.
Seth Godin

قسمت هایی از کتاب چگونه در 20 ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟ (لذت متن)
می خواهم کارهای زیادی کنم و خیلی وقت کم دارم». این حکایت زندگی امروزیست. یک لحظه فکر کنید چند کار را می خواهید یاد بگیرید. چه کارهایی در نظر دارید؟ چه چیزی نمی گذارد شروع به کار کنید؟ به احتمال زیاد دو چیز: زمان و مهارت واقعیت تلخ این است: لذت بخش ترین تجربیات زندگی تقریبا همیشه به کمی مهارت احتیاج دارند. کسب مهارت، زمان و تلاش می خواهد. مازمان نداریم و تلاش را هم نمیپسندیم. یک روز که وقت پیدا کنم، انجامش میدهم.» واقعیت این است که تماشای تلویزیون یا گشتن در اینترنت راحت تر است، پس بیشترمان همین کار را می کنیم و خواسته های مان در حد رویا باقی می مانند. یک واقعیت تلخ دیگر: خیلی از کارها تا وقتی در آنها ماهر نشوید لذت بخش نیستند. هر مهارت چیزی دارد به نام «سد درماندگی»: آن مدتی که به شدت ناشی هستید و کاملا از آن خبر دارید. چرا کاری را شروع کنید که در آن ضعیفید؟ بهتر نیست که مهارتهای جدید را با دردسر کمتری کسب کنیم؟ فوری از سد درماندگی عبور کنیم تا به قسمت لذت بخش آن برسیم؟ تا کمتر به سردرگمی و تردید بخوریم و بیشتر لذت ببریم؟ آیا می توانیم مهارت های جدید را با روش راحت تری کسب کنیم که وقت و تلاش خیلی کمتری بخواهند؟ تجربه به من نشان داده است که بله، میشود. موضوع این کتاب تلاش من است برای آزمایش هنر و علم کسب سریع مهارت. چطور مهارت های جدید را با حداکثر سرعت ممکن یاد بگیریم. این کتاب می خواهد کمکتان کند تا مهارتهای جدید را در زمان بی سابقه ای کسب کنید. تجربه ام نشان داده است که عبور از سد درماندگی حدود بیست ساعت تمرین می خواهد؛ تا از سطح کاملا مبتدی به عملکرد جالب توجه برسیم. این کتاب یک روش نظام مند است برای کسب مهارت های جدید با بیشترین سرعت ممکن. یک شیوهی جامع و همه گیر. فرقی نمی کند هدفتان زبان آموزی ست یا رمان نویسی، نقاشی تصویر، شروع کسب و کار یا خلبانی. اگر فقط بیست ساعت را صرف یادگیری اصول آن مهارت کنید، از میزان پیشرفت تان تعجب خواهید کرد. این کتاب کمکتان می کند تا مهارت دلخواهتان را در زمان کمتر و با اتلاف انرژی کمتر کسب کنید. با کمی تلاش استراتژیک و هدفمند، بدون ناامیدی، خیلی زود به سطح خوبی می رسید. در این کتاب، اول، اصول کسب سریع مهارت را مطرح می کنیم: چگونه مهارتهای جدید را با حداکثر سرعت کسب کنیم؟ این ایده ها و روشها پیچیده نیستند، به خاطر همین، یادگیری شان خیلی طول نمی کشد.