کتاب مهارت های چالشی در شناخت درمانی

Challenging skills in cognitive therapy
کد کتاب : 6930
شابک : 978-6002501622
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های چالشی در شناخت درمانی اثر شهربانو قهاری

کتاب حاضر شامل شش فصل است که توسط دکتر شهبانو قهاری، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی بالینی، تالیف شده است. در این کتاب، در فصل اول به مدل‌های شناختی پرداخته می‌شود، و در فصل دوم و سوم، افکار خودآیند و روش‌های فراخوانی و تحلیل آن‌ها با موارد واقعی بررسی می‌شود.

فصل چهارم و پنجم به ترتیب به چالش با افکار خودآیند و فراخوانی و چالش با باورهای واسطه‌ای اختصاص داده شده است. در پایان نیز، در فصل ششم، به بررسی باورهای اصلی و چالش با آن‌ها و انواع فنون موثر پرداخته می‌شود.

با توجه به تجربه شخصی مولف و تجارب کار بالینی و درمانی‌اش در این زمینه، این کتاب برای روان‌پزشکان، روانشناسان مشاوران و مددکاران اجتماعی بسیار سودمند و مفید خواهد بود و می‌تواند به ارتقای سطح مهارت آن‌ها کمک کند.

دکتر شهبانو قهاری، دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی بالینی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد روان‌شناسی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی ایران است. او فعل‌اطلاعات، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است و همچنین به عنوان درمانگر و پژوهشگر در انستیتو روان‌پزشکی تهران فعالیت دارد. همچنین، او نویسنده کتاب‌های درمانی برای روان‌شناسان و مشاوران و نیز کتاب‌های روان‌شناسی برای عموم مردم است.

کتاب مهارت های چالشی در شناخت درمانی

شهربانو قهاری
من دکتر قهاری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم و با مراکزی از جمله: مرکز مشاوره سگال (۱۳۸۴ تا کنون) به صورت پاره وقت، خوابگاه دانشگاه تهران (۱۳۸۴ تا کنون) به صورت پاره وقت، مرکز مشاوره دانشگاه تهران (۱۳۸۲ تا کنون) به صورت پاره وقت و با هدف رفتار درمانی-شناختی برای اختلالات اضطرابی، افسردگی و اعتیاد دانشجویان دانشگاه، همکاری می کنم. قابل ذکر می باشد که فارغ التحصیل روان شناسی بالینی در سه مقطع کارشناسی (دانشگاه علامه طباطبایی)، کارشناسی ارشد و دکترا (دانشگاه علوم پزشکی ایران) هستم....
دسته بندی های کتاب مهارت های چالشی در شناخت درمانی