کتاب شرکت تک نفره

Company of One
چرا کوچک ماندن،اصل بزرگ دیگری برای کسب و کارهاست (کتاب های حوزه کسب و کار)
کد کتاب : 71022
مترجم :
شابک : 978-6227251814
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 318
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شرکت تک نفره اثر پاول جارویس

چه می‌شد اگر کلید واقعی یک شغل رضایت‌بخش‌تر، افزایش مقیاس نبود، بلکه کار کردن برای خودتان و تبدیل شدن به یک شرکت موفق و پایدار از یک شرکت بود؟ کال نیوپورت، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، این کتاب را برای هر کارآفرینی که زندگی ثروتمند را بر ثروت ترجیح می دهد، خواندنی می خواند. کتاب شرکت تک نفره یک استراتژی تجاری با طراوت و اصلی ارائه می دهد که بر تعهد به بهتر بودن به جای بزرگتر بودن متمرکز است. چرا؟ زیرا کوچک ماندن به فرد آزادی می‌دهد تا به دنبال لذت‌های معنادارتر در زندگی باشد – و از دردسرهای ناشی از کسب‌وکار سنتی رشد محور اجتناب کند. نویسنده پل جارویس با کشف مزایای قطع سلسله مراتب شرکتی که دائما بیشتر نیاز دارد، توضیح می دهد که چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.
با این راهنمای پیشگامانه، یاد خواهید گرفت که چگونه مغازه خود را راه اندازی کنید، درآمدهای مورد نظر خود را تعیین کنید، با بحران های غیرمنتظره کنار بیایید، مشتریان کلیدی خود را راضی نگه دارید و در هر مرحله از راه خود شکوفایی پیدا کنید.
پل جارویس وقتی فهمید که کار در دنیای پرفشار و پرفشار ایده موفقیت او نیست، دنیای شرکت را ترک کرد. در عوض، او اکنون در خارج از خانه‌اش در جزیره‌ای کوچک و سرسبز در ونکوور برای خودش کار می‌کند و زندگی بسیار پربارتر و پربارتری دارد. او دیگر مجبور نیست با محیطی که دائما نیاز به بهره وری بیشتر، خروجی بیشتر و رشد بیشتر دارد، مبارزه کند.
در شرکت تک نفره، جارویس توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید مسیر درست را برای انجام همین کار بیابید، از جمله برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فروشگاه، تعیین درآمد مورد نظر، مقابله با بحران‌های غیرمنتظره، راضی نگه داشتن مشتریان کلیدی خود و البته انجام همه کارها.

کتاب شرکت تک نفره

پاول جارویس
پاول جارویس نویسنده و طراح است. او با استارت آپ های سیلیکون ولی، ورزشکاران طرفدار ورزش، شرکت های Fortune 500 و بزرگ ترین کارآفرینان جهان کار کرده است. او یک خبرنامه هفتگی پرطرفدار منتشر می کند و یک دوره آنلاین برای تبدیل شدن به یک فریلنسر بهتر برگزار می کند.
نکوداشت های کتاب شرکت تک نفره
Jarvis makes a compelling case for making your business better instead of bigger.
جارویس یک مورد قانع کننده برای بهتر کردن کسب و کار شما به جای بزرگتر کردن آن ارائه می دهد.
CAL NEWPORT

The most important ingredient is a new world view. Company of One can give you just that.
مهمترین عنصر جهان بینی جدید است. شرکت تک نفره می تواند همین را به شما بدهد.
DAVID HEINEMEIER HANSSON

قسمت هایی از کتاب شرکت تک نفره (لذت متن)
در پاییز ۲۰۱۰، تام فیشبرن شغل به ظاهر فوق العاده خود را به عنوان معاون بازاریابی در یک شرکت غذاهای مصرفی بزرگ رها کرد. او دوست داشت داستان های مصور بکشد. این کار درنهایت به بهترین حرکت شغلی تام تبدیل گردید؛ هم از نظر احساسی و هم مالی او فقط از روی هوی و هوس علاقه اش را دنبال نمی کرد و به یک هیپی مخالف سرمایه داری هم تبدیل شده بود؛ بلکه به دقت تصمیمش را برنامه ریزی و اجرا کرد تا مطمئن شود موفق خواهد شد. تام در کودکی علاقه زیادی به ترسیم داستانهای مصور داشت؛ تا جایی که دفترچه نسخه پدرش را که دکتر بود، میگرفت و پشت آن ورق های پویانما درست میکرد.