کتاب کد فکری

The Culture Code
شاخصه های مهم تیم های بسیار موفق
کد کتاب : 24021
مترجم :
شابک : 978-6226010665
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 283
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب کد فکری اثر دنیل کویل

فکر بزرگ از کجا می آید؟ چگونه آن را در گروه خود ایجاد و حفظ می کنید، یا فکری را که نیاز به اصلاح دارد، تقویت می کنید؟
در کتاب کد فکری، دانیل کویل وارد برخی از موفق‌ترین سازمان‌های جهان می‌شود - از جمله SEAL Team Six، IDEO، و San Antonio Spurs نیروی دریایی ایالات متحده - و فاش می‌کند که چه چیزی باعث می‌شود آن‌ها موفق شوند. او با شناسایی سه مهارت کلیدی که انسجام و همکاری را ایجاد می‌کنند، فرآیند فرهنگ‌سازی را رمزگشایی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه گروه‌های مختلف یاد می‌گیرند که با یک ذهن واحد عمل کنند. کویل با تکیه بر نمونه‌هایی از خرده‌فروش اینترنتی Zappos گرفته تا گروه کمدی Uright Citizens Brigade و باند جسورانه سارقان جواهرات، استراتژی‌های خاصی را ارائه می‌کند که باعث یادگیری، جرقه همکاری، ایجاد اعتماد و ایجاد تغییرات مثبت می‌شود. کویل داستان‌های مفیدی از شکست را کشف می‌کند که نشان می‌دهد چه کاری را نباید انجام داد، مشکلات رایج را عیب‌یابی می‌کند، و توصیه‌هایی درباره اصلاح فرهنگ سمی به اشتراک می‌گذارد. فرهنگ کد با ترکیب علم پیشرو، بینش های روی زمین از رهبران در سطح جهانی و ایده های عملی برای اقدام، نقشه راهی برای ایجاد محیطی ارائه می دهد که در آن نوآوری شکوفا می شود، مشکلات حل می شوند و انتظارات فراتر می رود.

کتاب کد فکری

دنیل کویل
دنیل کویل نویسنده ی کتاب های پرفروش نیویورک تایمز برای کتاب های استعدادیابی ، کتاب کوچک استعداد ، مسابقه مخفی (با نویسندگی تایلر همیلتون) ، هاردبال: یک فصل در پروژه ها و کتاب های دیگر است.
نکوداشت های کتاب کد فکری
This book is a marvel of insight and practicality.
این کتاب شگفتی ای از بینش و عملی است.
Charles Duhigg

Daniel Coyle has a gift for demystifying elite performance and breaking it down into empirical facts.
دنیل کویل استعدادی برای ابهام زدایی از عملکرد نخبگان و تجزیه آن به حقایق تجربی دارد.
Rich Diviney

قسمت هایی از کتاب کد فکری (لذت متن)
وقتی از گروه های بسیار موفق درباره شکل رابطه آن ها با یکدیگر سوال می کنید، همه جواب مشخصی دارند؛ البته پاسخ آن ها دوستی، هم گروهی یا هم قبیلگی و کلمات مشابه آن ها نیست! آن ها خود را یک خانواده می نامند و هرکدام همین حس مشابه را به نفر دیگر دارد: برای مثال، کریستوفر بالدوین جزو یگان ششم سیلز نیروی دریایی آمریکا می گوید: «درست نمی توانم توضیح بدهم؛ اما همه چیز خوب است. چندبار می خواستم استعفا بدهم؛ اما نتوانستم و باز هم برگشتم. هیچ احساسی را نمی توان با این مقایسه کرد. واقعا همکارانم مانند برادرانم هستند.