کتاب عصیانگران

Renegades
کد کتاب : 71315
مترجم :
شابک : 978-6222041748
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 568
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

«مریسا مایر» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب عصیانگران اثر مریسا مایر

کتاب «عصیانگران» رمانی نوشته «مریسا مایر» است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. پس از هرج و مرج «عصر آشوب»—زمانی که تعدادی از انسان ها، ابرقدرت های خود را کشف کردند و آن را برای نابودی جهان به کار گرفتند—گروهی از ابرقهرمانان به قدرت رسیدند. آن ها که خود را «عصیانگران» می نامند، نظم و قانون را در جهانی آشوبناک برقرار ساخته اند. با این حال، برخی از انسان ها در مقابل حکمرانی «عصیانگران» مقاومت می کنند، از جمله «نووا»، نوجوانی با قدرت های مختص به خودش که دل خوشی از «عصیانگران» ندارد چون آن ها در گذشته نتوانستند خانواده اش را نجات دهند. «نووا» با فکر انتقام، تصمیم می گیرد به «عصیانگران» بپیوندد و آن ها را از درون نابود کند.

کتاب عصیانگران

مریسا مایر
مریسا مایر (زاده 19 فوریه 1984) یک رمان نویس آمریکایی است. اولین رمان او به نام سیندر، در تاریخ 3 ژانویه 2012 منتشر شد. این اولین بار در مجموعه "Chronicles Lunar Chronicles" است.مییردر تاکوما، واشنگتن متولد شد و در دانشگاه اقیانوس آرام لوتری، جایی که موفق به دریافت مدرک خلاقیت شد، تحصیل کرد.قبل از نوشتن سیندر، مییر به مدت پنج سال به عنوان ویرایشگر كتاب مشغول به كار بود و داستان هوادار Sailor Moon را با نام قلم Alicia Blade نوشت. وی در مصاحبه با The News-Tribune گفت که انجام فن های داستانی به ...
نکوداشت های کتاب عصیانگران
It will captivate devotees of superhero comics.
این کتاب، طرفداران کتاب های مصور ابرقهرمانی را مسحور خواهد کرد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It will have readers turning pages in an attempt to discover the truth.
این کتاب، مخاطبین را وادار خواهد کرد صفحات را ورق بزنند تا حقیقت را کشف کنند.
School Library Journal School Library Journal

With a smart plot and wonderful world-building.
با پیرنگی هوشمندانه و جهان-سازی شگفت انگیز.
Justine Magazine

قسمت هایی از کتاب عصیانگران (لذت متن)
«آنارکی» از زیرساخت شروع کرد. بناهای دولتی را از شالوده فرو ریخت. بانک ها و بازار بورس به ویرانه تبدیل شدند. پل ها را از آسمان به زیر کشید. بزرگراه ها را به صحراهایی سنگلاخ تبدیل کرد.

اعجوبه ها خواستار رفتار عادلانه، حقوق انسانی و حفاظت قانونی بودند و در برخی کشورها نیز حکومت ها شتابان به خواسته هایشان رسیدگی کردند، اما در بعضی دیگر از کشورها، شورش ها رنگ خشونت گرفتند و خشونت به آشوب و هرج و مرج منتهی شد.

«عصر آشوب» نیز احتمالا تا بیست یا پنجاه سال دیگر ادامه می یافت، شاید هم تا ابد. اما بعد، انگار در عرض یک شب... امید آمد. امیدی روشن و درخشان با شنل و نقاب رخ نمود.