کتاب همسران هوشیار

The Mindful Couple
چگونه پذیرش و توجه آگاهی شما را به عشقی که می خواهید می رساند
کد کتاب : 72704
مترجم :
شابک : 978-6002006271
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همسران هوشیار اثر رابین والسر

همه ما می‌خواهیم در روابط‌مان کاملا پذیرفته شویم، با این حال برایمان دشوار است همسرمان را همان طور که هست، کاملا بپذیریم. این کتاب راهنمایی روشنگر برای زوج‌ها است که بر مبنایی ساده استوار شده است: از روی مهربانی، عشق و پذیرش عمل کنید، آنگاه امکان خلق رابطه‌ای همراه با مهربانی، عشق و پذیرش بیشتر را فراهم خواهید آورد.
با استفاده از راهبردهای برگرفته از درمان مبتنی بر پذیرش و پای‌بندی (ACT)، که رویکرد درمانی نیرومندی است، این کتاب به شما کمک می‌کند ارزش‌های بنیادی‌تان را شناسایی کنید و به‌ عنوان یک زوج، زیبایی‌های حاصل از داشتن رابطه‌ای آگاهانه و سرشار از رفتارهای همسو با ارزش‌ها را کشف کنید. هر فصل از این کتاب، به بررسی موضوعی کلیدی چون شور و اشتیاق، وفاداری و تعادل بین وابستگی و استقلال می‌پردازد و تمرین‌های ویژه‌ای ارائه می‌کند که می‌توانید آنها را تنها، یا به همراه همسرتان انجام دهید تا رابطه‌ای سرزنده بنا کنید.

کتاب همسران هوشیار

رابین والسر
دکتر رابین دی. والسر (Robyn D. Walser)، مدیر خدمات مشاوره و روانشناسی TL، و مدیر مشترک خدمات بالینی بازیابی تروما ناحیه خلیج است.او در مرکز ملی PTSD کار می‌کند و راه‌های نوآورانه‌ای را برای تبدیل علم به عمل ایجاد و منتشر می‌کند. و به عنوان دستیار استاد بالینی در بخش روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی خدمت می کند. او به عنوان یک روانشناس بالینی دارای مجوز، آموزش، مشاوره و درمان بین المللی را انجام می دهد. والسر تالیف و مؤلف شش کتاب است: قلب ACT، یادگیری ACT، زوج آگاه، در...